Inngjerda/stort jorde til utlån?
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Av Kjempetotter · Skrevet
Hei! Vet ikke om dette er riktig kategori, men prøver uansett. Selma trenger hjelp til å få inn litt penger til korsbåndsoperasjon. All info står inne på spleisen. Gjerne del lenken i sosiale medier, det settes utrolig stor pris på. Selma er det absolutt viktigste jeg har og jeg er så takknemlig for all hjelp som kommer vår vei. Det eneste jeg kan gjøre nå er å be om hjelp litt over alt, selvom jeg gjerne skulle klart alt selv. Spleis.no/selma Beklager på forhånd hvis dette ikke er riktig kategori -
Det er jo forskjell på "litt varsling" og den overdrevne bjeffingen som du beskriver her, og det virker slitsomt for alle. Jeg har dessverre ingen gode innspill, dere har jo allerede fått mye god hjelp.
-
Hvordan er han sammen med andre hunder? Er det mye lyd da også?
-
Av Coolie1538 · Skrevet
Hei! Takk for svar:) Ja, vi har skjekket han hos vetrinær, og prøvd adaptil uten noen endring. Radio/annan lyd i bakgrunnen hjelper ingenting med mindre den skjermer for lyder utenfra, og da må vi ha volum så høyt at det blir irriterende for oss😅 Har prøvd ulik balanse med forskjellig mental og fysisk trening, og mengde. Vi merker at han er litt roligere om vi gjør aktiviteter som er mindre stressende for han, og trener mer spor/søk. Fortsatt langt over gjennomsnitt med bjeffing, men det er hevrtfall litt forbedring. Når det kommer til kastrering så er han kastert på grunn av andre medisinske årsaker, og for oss har ikke dette hatt noe innvirkning desverre. Har kommet frem til at dette helt sikkert er genetisk og han kommer nok alltid til å være litt varsler hund. Samtidig tenker jeg også at dette er noe som er vanskelig for han, og veldig stressende.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts