Jenna Skrevet 9. September 2022 Rapporter Share Skrevet 9. September 2022 Dette er bare på gøy. Hvilken hunderase hadde du valgt om du hadde gått etter utseendet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annanass Skrevet 10. September 2022 Rapporter Share Skrevet 10. September 2022 17 timer siden, Jenna skrev: Dette er bare på gøy. Hvilken hunderase hadde du valgt om du hadde gått etter utseendet? Etter utseende ville jeg definitivt vurdert doberman, irsk ulvehund eller Saarloos Wolfhond? Men ingen av rasene er nok noe jeg noen gang vil komme til å skaffe meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 10. September 2022 Rapporter Share Skrevet 10. September 2022 Jeg har allerede den rasen jeg synes er finest i mine øyne, heldig med at den også passet midt i blinken mtp egenskaper ? Men skal jeg si nr 2 på lista sånn kun basert på at jeg synes den er vakker; dalmatiner 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingeling Skrevet 10. September 2022 Rapporter Share Skrevet 10. September 2022 Den mest elegante rasen synes jeg er boxer. Den søteste er shiba. Den tøffeste er bullmastiff. Og saluki er den peneste. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskot Skrevet 13. September 2022 Rapporter Share Skrevet 13. September 2022 Keeshound, borzoi, irsk ulvehund, langhåret chihuahua, norsk elghund grå, riesenschnauzer, noen schæfere, kaukasisk ovcharka, noen golden retrievere, berner sennen, pyrineer, samojed, ... ? Helt umulig å velge den vakreste rasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 14. September 2022 Rapporter Share Skrevet 14. September 2022 (endret) Sort/sortskimret korthåret vorsteh eller b&t dobermann. Endret 14. September 2022 av Stjerneskinn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 14. September 2022 Rapporter Share Skrevet 14. September 2022 Boxer. Elsker generelt rasen, og en vakker dag skal jeg ha boxer igjen! Ellers er det utrolig mange pene raser, men på hver sine måter. Malamuter er nydelige, men jeg trekkes stort sett mer mot mer korthårete, gjerne litt muskuløse hunder. Boxer, bullmastiff, dalmatiner. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravensburger Skrevet 15. September 2022 Rapporter Share Skrevet 15. September 2022 Dobermann og vel stelt Engelsk Cocker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 15. September 2022 Rapporter Share Skrevet 15. September 2022 Langhåret schæfer, eller grå terv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dachslys Skrevet 1. Oktober 2022 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2022 Hollender (korthår), malle og vorsteh (korthår) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts