Milla_85 Skrevet 31. Januar 2022 Rapporter Skrevet 31. Januar 2022 Hunden er enda valp, men ønsker å bytte fôr da jeg må se om det hjelper på pelsen og mindre avføring. Siter
maysofie Skrevet 31. Januar 2022 Rapporter Skrevet 31. Januar 2022 Hva fôret oppdretter på, og hva fôrer du på nå? Siter
Milla_85 Skrevet 31. Januar 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2022 21 minutter siden, maysofie skrev: Hva fôret oppdretter på, og hva fôrer du på nå? Oppdretter: Eucanuba Puppy. Brukte dette i starten, men veldig mye avføring. Byttet til Virbac, men føler ikke det er bedring i avføring og røyting er blitt verre. Siter
jma Skrevet 1. Februar 2022 Rapporter Skrevet 1. Februar 2022 Jeg bruker Josera og er igrunn fornøyd med det. Fôrer med rått i tillegg da. Siter
Lillymy Skrevet 7. Februar 2022 Rapporter Skrevet 7. Februar 2022 Vigor & Sage Puppy, Smaak Puppy og Pure Natural puppy. Jeg begynte fore 50/50 tørrrfor og rått når han var 6 måneder. Siter
Mentha Skrevet 7. Februar 2022 Rapporter Skrevet 7. Februar 2022 Jeg er veldig fornøyd med Acana/Orijen Siter
Tyttebæra Skrevet 8. Februar 2022 Rapporter Skrevet 8. Februar 2022 Appetitt, ProPlan, Royal Canin og Acana er det jeg er mest fornøyd med og har brukt regelmessig, som regel blander jeg to eller flere samtidig. Men jeg fôrer med VOM også hver dag. Og gir diverse annet av avskjær og rester noen ganger i uka. Siter
Recommended Posts