Kristin_nord Skrevet 19. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2020 Hei! Hvilke farger ville du valgt å ha på klærne når du stiller denne frøkna? Hun skal jo stilles på bord naturligvis. Synes det er vanskelig å velge ? er vant til å stille i sort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 19. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2020 Jeg bruker grå bukse, grå jakke og hvit genser når jeg stiller min b/t. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miloficent Skrevet 19. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2020 Kanskje grå? Sliter med "kleskoden" selv. Har en svart/hvit/tan springer, så en del farger som utgår om en skal være pirkete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapras Skrevet 19. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2020 Åj, jeg visste ikke at det var så mye som fargevalg man må tenke på? Da har jeg lært det! Enig med grå?♀️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 20. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2020 Jeg kler ikke grå, ivertfall ikke sånn lys grå, så da jeg stilte flat her for noen uker siden, ble det brun bukse og grønn bluse. Men retrieverne passer det jo gjerne å stille i "jordfarger"/naturlige farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 20. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2020 jeg har (bruksavlet) siberians og stiller i olabukse eller turbukse, og en genser som passer for dagen Veldig glad for det. På NV tok jeg på meg en svart bukse da og en litt finere bluse. Til TS: ikke bruk en farge som gjør at du går i ett med hunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 20. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2020 På 2/19/2020 at 7:27 PM, Kristin_nord skrev: Hei! Hvilke farger ville du valgt å ha på klærne når du stiller denne frøkna? Hun skal jo stilles på bord naturligvis. Synes det er vanskelig å velge ? er vant til å stille i sort! Rødt!!! Synes alltid rødt til svarte hunder er kjempelekkert ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 21. Februar 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2020 20 timer siden, HeleneFS skrev: Rødt!!! Synes alltid rødt til svarte hunder er kjempelekkert ? Enig i at rødt passer bra! Litt usikker på om jeg har rød bukse. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 21. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2020 2 hours ago, Kristin_nord said: Enig i at rødt passer bra! Litt usikker på om jeg har rød bukse. ? Ville ikke brukt rødt med mindre hunden har helt sort pels. Er det bare bittelitt rødskjær i pelsen vil du fremheve det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 21. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2020 Jeg tenker lilla/blå kan få de lyse tanmarkeringene til å bli fremhevet noe om det er ønskelig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts