VeggisVoff Skrevet 14. Januar 2020 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2020 Hvilke kjøttfor fra nettet/veterinærbutikk er deres hund sitt favoritt-kjøtt å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 15. Januar 2020 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2020 Min fores på Mush, og favoritten er nok smaken «wild». Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. Januar 2020 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2020 Vi fôrer mest tørt, men innimellom VOM. Da stort sett laks active. Tror ikke de har sterke preferanser på smaken der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 15. Januar 2020 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2020 VOM, uansett variant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 15. Januar 2020 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2020 Vom active med laks fullfores det med her ? Ser ikke ut som han går lei av det heller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 15. Januar 2020 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2020 Vi prøvde både VOM og Mush BARF Vaisto, bikkja foretrakk Mush uansett smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 15. Januar 2020 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2020 Jeg er for helanimalsk råfôring, og favoritten er VOM og variantene Active Fullfôr med laks og Taste Lam (siste som tillegg). Prøvd Provit frossent storfekjøtt også, og vært fornøyd med det, men ikke like hard avføring på dette som VOM siden Provit kun inneholder brusk og ikke bein, noe som jeg ser på som et minus. Og det er i mine øyne ikke fullfôr (behøver flere proteinkilder) samt må bruke tilskudd av omega-3. Men flott som base/tillegg. Bruker også Smaaks rene proteinkilder nå og da som tillegg (kalkun, storfe, laks). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts