QUEST Skrevet 2. September 2018 Rapporter Skrevet 2. September 2018 http://www.dailymail.co.uk/news/article-6123717/Bo-Labrador-keeps-mistaken-gigantic-pug-NOSE-removed.html Ja...hva syns man om dette? 1 3 Siter
Wilhelmina Skrevet 2. September 2018 Rapporter Skrevet 2. September 2018 Der tror jeg internettkvota mi bikka over faktisk... Djises. Har ikke ord. 1 Siter
Carro92 Skrevet 2. September 2018 Rapporter Skrevet 2. September 2018 Aldri i verden om jeg hadde gjort det der med mine hunder hvertfall! Hjelpes!! 1 Siter
mushi Skrevet 2. September 2018 Rapporter Skrevet 2. September 2018 Hvilke dyrlege går med på dette? Helt horribelt! 1 Siter
tillien Skrevet 3. September 2018 Rapporter Skrevet 3. September 2018 Synes det er vanskelig å si noe bombastisk, faktisk. Ryggmarksrefleksen får meg til å rope NEI!, men så kommer jeg jo på at jeg ikke er veterinær. Hvis det er sånn rimelig konsensus blant fagfolk at hunden kan leve et OK liv etter en neseamputasjon, og at rehabiliteringen er relativt kort uten for mye smerter eller stor fare for komplikasjoner så synes jeg det er greit. Og jeg aner egentlig ikke, «artikkelen» sier jo ikke mye, selv om det jo ser helt grotesk ut. 1 Siter
maysofie Skrevet 3. September 2018 Rapporter Skrevet 3. September 2018 Den underkjeven kan umulig bli god med konstant eksponering... 1 Siter
yurij Skrevet 3. September 2018 Rapporter Skrevet 3. September 2018 Ikke helt det samme men en venninne av meg hadde en schäfer som ble påkjørt og fikk ødelagt snuta stygt. Veterinærene valgte å fjerne hele snuta n og la bikkja gå med to store åpne hull i neseryggen. Helt ****** ... det virket også som et veterinærekseperiment mer eller mindre :/ 1 Siter
Ingidano Skrevet 3. September 2018 Rapporter Skrevet 3. September 2018 Hvordan klarer den å spise? Hadde nok heller avlivet hadde det vert min hund... 1 Siter
patricia Skrevet 3. September 2018 Rapporter Skrevet 3. September 2018 Nei. Noe sånt hadde jeg aldri utsatt noen av mine hunder for. Heller ikke amputasjon av føtter. 2 Siter
mara Skrevet 4. September 2018 Rapporter Skrevet 4. September 2018 Hva man syns? At "kjærlighet" til hunden bikker over i groteskt og egoistisk. Hadde aldri utsatt hunden min for inngrep som reduserer livskvaliteten permanent, for eksempel amputasjon av sanseorganer eller kroppsdeler som gjør naturlig atferd umulig. 4 Siter
QUEST Skrevet 7. September 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2018 På 2. september 2018 at 10:23 PM, mushi skrev: Hvilke dyrlege går med på dette? Helt horribelt! Min tanke også! Dette kan ikke sies å være forsvarlig på noen som helst måte, ikke minst etisk..! Ser ut som et grusomt eksperiment på forsøksdyr.. Hva slags smerter og plager måtte det stakkars dyret gjennomgå før dette grodde sammen og hva slags plager og smerter lever dyret med nå? Siter
Recommended Posts