Akkurat nå Mai 2018
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Jeg følger med på lynkart hver gang men det kan snu fort. Og det tar ett stykke å kjøre hjem om jeg ser det er ille. Det er også ofte det er meldt torden og Lyn og jeg blir hjemme med hundene også kommer det ikke torden og Lyn i det hele tatt.
-
Det er så dumt fordi man aldri vet hvor mye torden og Lyn som kommer akkurat her jeg bor. Vanskelig å vite hvor heftig det er meldt. Går det an å se det ett sted? Jeg kan dessverre ikke ta dem med meg i bilen da de hører det enda bedre i bil.
-
Det kommer vel litt an på hvor heftig det er meldt. Min totalt skuddtrygge hund ble redd for raketter og andre høye lyder (typisk ryggelyd fra lastebil o.l.) etter at naboen sprengte stein på tomta mens hundene var alene hjemme. Vi var ikke varslet. Så hvis det er meldt fare for lyn og torden akkurat der du er ville jeg nok vurdert å tatt dem med meg eller blitt hjemme. Men "kanskje et lyn i stort område" i løpet av dagen er nok ikke så farlig. Du kan jo også følge litt med på lynkart.no.
-
Det høres ut som du har vært gjennom mye. Jeg håper du får hjelp til å håndtere dette, og at det hjelper å dele. Jeg tenker at å ha en hund ved siden av seg, uansett størrelse, i slike situasjoner er verdifullt. Fint å høre at ting begynner å løse seg!
-
De fleste steder i Norge nå er det nok ikke for varmt. Prøv å gå barbent selv?
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts