Blokkere brukere
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
Ante ikke at man kunne gi vanlig postafen til hund. Dette er første gangen jeg har opplevd hund med bilsyk-problemer. Har hatt 6 hunder i nærmeste familie i mitt liv og ingen av dem har noen gang hatt problemer med kvalme og oppkast i bil. Tror jeg må ringe veterinær og forhøre meg om dosering.
-
By AussieAllTheWay · Posted
Da jeg gikk var det flere som kom på fly. De organiserte seg slik at de delte på leiebil, eller satt på med andre som kom fra Oslo området. Overnatting var på 2 ulike gårder ikke alt for langt unna. Jeg skulle egentlig kun ta grunnutdannelsen for egen del, men endte opp med hele massasje utdannelsen fordi det var så gøy. Jeg er 80% ufør, så nei, jeg jobber ikke med det- er bare en slave for egne og venners hunder 😆 Men de aller fleste som gikk sammen med meg, har enten egen praksis, eller jobber hos andre. -
Det har stort sett ikke noe for seg når hunden er eldre enn 3-4, helst før fylte 2. Men det er jo morsomt da. Det er dessverre ikke nok mentalbeskrivere tilgjengelig, det er det som begrenser tilgangen, ikke etterspørsel. Vanligvis er det lange ventelister, og mange drar til Sverige for å få gjort det.
-
Har aldri tatt det, men ville absolutt gjort det hvis jeg fikk muligheten, uansett alder på hunden. Rett og slett fordi det høres gøy ut. Jeg ville ikke tenkt på om jeg tok plass. Jeg regner med at økt etterspørsel øker sjangsen for at det arrangeres igjen.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts