Kaisen Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 For litt siden så solgte jeg regndekkenet til bikkja. Det var blitt for lite. Så har jeg aldri gidda å tatt meg råd til å kjøpe nytt, og det angret jeg på i dag, i dette ufyselige været hun hater regn og hun hater å være våt. Men så har jeg en snill pappa som følte for å skjemme bort pelsbarnebarnet litt. han kom på døren med nytt regndekken så nå skal vi ut å prøve det på en liten tur. Bikkja derimot er ikke SÅ begeistret. Ikke lett å hate å bli våt, men også hate dekken så hadde de jo VH lam også! Men hun som jobba der sa at country hunter med lam også var veldig bra, selv om det er litt mindre kjøttinnhold. Tror det var 80% kjøtt. Men joda, kan jo prøve det også da. Sånn bare for å ha prøvd det liksom. Så får jeg se om jeg ender opp på det eller VH 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en tøff og herlig liten frøken Var ikke akkurat rette dagen fly på, men jeg synes det er moro med berg og dalbane-flyturer, så jeg fikk maks uttelling kan man si På siste turen sa ba kapteinen oss om å holde på hatten og gebisset, for dette kom til å bli humpete 36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Akkurat nå, Ganzie skrev: Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en tøff og herlig liten frøken Var ikke akkurat rette dagen fly på, men jeg synes det er moro med berg og dalbane-flyturer, så jeg fikk maks uttelling kan man si På siste turen sa ba kapteinen oss om å holde på hatten og gebisset, for dette kom til å bli humpete Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Akkurat nå, Ganzie skrev: Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en tøff og herlig liten frøken Var ikke akkurat rette dagen fly på, men jeg synes det er moro med berg og dalbane-flyturer, så jeg fikk maks uttelling kan man si På siste turen sa ba kapteinen oss om å holde på hatten og gebisset, for dette kom til å bli humpete Gratulerer! Og nei, virkelig ikke dagene å fly på dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Akkurat nå, Ganzie skrev: Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en tøff og herlig liten frøken Var ikke akkurat rette dagen fly på, men jeg synes det er moro med berg og dalbane-flyturer, så jeg fikk maks uttelling kan man si På siste turen sa ba kapteinen oss om å holde på hatten og gebisset, for dette kom til å bli humpete Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 30 min kjøring til jeg er framme! Fy for en slitsom tur Må tilogmed stå og ha pause nå for å gjøre unna den siste biten, må bruke "utvidet" kjøretid idag siden det har gått så trått og polakker både her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 36 minutter siden, Ganzie skrev: Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en tøff og herlig liten frøken Var ikke akkurat rette dagen fly på, men jeg synes det er moro med berg og dalbane-flyturer, så jeg fikk maks uttelling kan man si På siste turen sa ba kapteinen oss om å holde på hatten og gebisset, for dette kom til å bli humpete Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Fikk hetta fordi jeg kom på at jeg ikke har sett noen regninger fra fjellinjen på over ett år, selv om jeg har kjørt gjennom mange bommer. Så for meg en haug av inkassokrav sendt til en gammel adresse... men gikk inn å sjekka, og jeg har jo avtalegiro...! Puh... snakk om å ha kontroll på økonomien da.Men på mine sider står det at jeg er 600noe i minus, det skjønner jeg ikke helt, fordi det er bare en ubetalt faktura der, og den er vel fra i går... eller nei så raske er de vel ikke? Og forfall er 19. så de ert var jo litt snaut. Hm. Så da kan den fakturaen være fra dogs4all kanskje, også har jeg ikke fått fra i går men summen er likevel registrert... sånn må det vel være ja.Spennende lesning, eller hva, folkens! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Just now, Lola Pagola said: Spennende lesning, eller hva, folkens! Hey, du har da i det minste selvinnsikt nok til å se det Which makes it all a lot more fun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 21 minutter siden, Lola Pagola skrev: Fikk hetta fordi jeg kom på at jeg ikke har sett noen regninger fra fjellinjen på over ett år, selv om jeg har kjørt gjennom mange bommer. Så for meg en haug av inkassokrav sendt til en gammel adresse... men gikk inn å sjekka, og jeg har jo avtalegiro...! Puh... snakk om å ha kontroll på økonomien da. Men på mine sider står det at jeg er 600noe i minus, det skjønner jeg ikke helt, fordi det er bare en ubetalt faktura der, og den er vel fra i går... eller nei så raske er de vel ikke? Og forfall er 19. så de ert var jo litt snaut. Hm. Så da kan den fakturaen være fra dogs4all kanskje, også har jeg ikke fått fra i går men summen er likevel registrert... sånn må det vel være ja. Spennende lesning, eller hva, folkens! Luv it 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Grattis med ny liten skjønning @Ganzie! Jeg har sittet her og betalt regninger i nettbanken. Det er litt mindre angstfylt nå enn da man var 20 liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Akkurat nå har jeg slått på varmeteppet i senga, og jeg akter ikke å legge meg før det har stått på ei stund! *lei av å fryse* Og jada, jeg har ull, pledd og ditt og datt. Fryser allikevel. Når vindretninga er som nå så merker vi at det trekker fra vinduene ja, heldigvis ikke så ofte det er så mye vind og fra den retningen. Gleder meg til vi skal bytte de ut! Og til vi får etterisolert huset, om ørten år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Just now, Symra&Pippin said: Jeg har sittet her og betalt regninger i nettbanken. Det er litt mindre angstfylt nå enn da man var 20 liksom. Men like kjipt - det er så mye annet jeg gjerne skulle brukt penger på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Fikk en uforutsett utgift som var ganske stor.. det passet dårlig denne mnd siden jeg skal betale en del tusen for den tattoveringa. Så best at det ikke skjer noe med bikkja frem til neste lønning. For det står intet mindre enn 700 kr på hundekontoen for tiden kommer jammen ikke langt med det hvis uhellet er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Akkurat nå forsøker jeg å få stablet ny laptop på beina, men det var ikke så lett. Den finner ikke den eksterne harddisken, så jeg kan føre over filer. Og nettet er borte, så jeg kan ikke søke etter hjelp. Jeg orker ikke å gjøre det fra mobilen på tregt 4G. Det er egentlig ikke sååå stas med ny laptop, det er mest pes å få den slik jeg vil. Så da går jeg heller til sengs og håper på å få sove. I natt lå jeg lenge og hørte på noe som slo mot noe annet i vinden. I kveld hveser det fra brøstet. Men da vet en jo at en lever :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Siden vi er inne på interessante anekdoter fra hverandres liv, så har jeg lagt inn avtalegiro for forsikring på hundene i dag, tidligere har vi betalt en gang i året. Med de trekkene som er nå, samt det jeg må handle inn av ting, så er "lønna" jeg får om 4 dager mer eller mindre brukt opp alt. Jeg syns voksenlivet er kjipt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 Kjennes ut som jeg har fått lungebetennelse. Dette er alt annet enn en vanlig forkjølelse ihvertfall. Hadde først kraftig forkjølelse med feber++, men nå har det i hovedsak bedret seg. Fortsatt noe feber men bedre. Nå hoster jeg opp lungene, det surkler i brystet og gjør vondt bare å puste. Forklarer hvorfor jeg måtte stå og holde meg i rekkverket på trappa etter å ha gått opp mens jeg gispet etter luft ihvertfall. Helt imponert over hvor vondt det er å puste, og hoste ikkeminst Var hos legen på fredag, da trodde jeg bare jeg hadde kraftig forkjølelse så ba egentlig bare om hostesaft. Men vurderer en tur til så han kan sjekke om jeg har lungebetennelse og om det evt trenger antibiotika. Og mamma klikker nok i vinkel om jeg ikke reiser til han igjen snart Fordelen med dette (eneste fordelen egentlig) er at jeg får strikket mye og sett mye serier Blir jo andpusten og hostete bare jeg står så blir mye sitting. Sitte og sove også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 15 minutter siden, 2ne skrev: Siden vi er inne på interessante anekdoter fra hverandres liv, så har jeg lagt inn avtalegiro for forsikring på hundene i dag, tidligere har vi betalt en gang i året. Med de trekkene som er nå, samt det jeg må handle inn av ting, så er "lønna" jeg får om 4 dager mer eller mindre brukt opp alt. Jeg syns voksenlivet er kjipt jeg Voksenlivet er kjipt ja jeg savner tiden da jeg var lærling og bodde hjemme. Det var riktignok ei luselønn, men når man ikke hadde noen utgifter så ble jo alt lommepenger. Det eneste jeg angrer på var at jeg shoppet det bort istedet for å være flink pike å spare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 15. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2018 1 time siden, Paranomia skrev: Kjennes ut som jeg har fått lungebetennelse. Dette er alt annet enn en vanlig forkjølelse ihvertfall. Hadde først kraftig forkjølelse med feber++, men nå har det i hovedsak bedret seg. Fortsatt noe feber men bedre. Nå hoster jeg opp lungene, det surkler i brystet og gjør vondt bare å puste. Forklarer hvorfor jeg måtte stå og holde meg i rekkverket på trappa etter å ha gått opp mens jeg gispet etter luft ihvertfall. Helt imponert over hvor vondt det er å puste, og hoste ikkeminst Var hos legen på fredag, da trodde jeg bare jeg hadde kraftig forkjølelse så ba egentlig bare om hostesaft. Men vurderer en tur til så han kan sjekke om jeg har lungebetennelse og om det evt trenger antibiotika. Og mamma klikker nok i vinkel om jeg ikke reiser til han igjen snart Fordelen med dette (eneste fordelen egentlig) er at jeg får strikket mye og sett mye serier Blir jo andpusten og hostete bare jeg står så blir mye sitting. Sitte og sove også Du bør komme deg avgårde i morgen den dag. Det er mange lungebetennelsepasienter for tiden. En ung kollega havnet i respirator, flere på jobb har hatt det, også khente utenom jobb har vært innlagt. Så kom deg av sted og sjekk lungene. Jeg klikker nesten i vinkel, jeg også, om det kan hjelpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 16. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2018 Hver gang jeg legger meg ned og holder på å sovne begynner halsen å klø... Forhåpentligvis er jeg så trøtt og sliten snart at jeg sovner uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 16. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2018 Når ungen på utsiden av magen sover og holder fred, så holder ungen så innsiden full fest slik at jeg ikke får sove. Så flott at vi har en full dag i morra, da Lurer på hvor mye juling organene mine egentlig tåler, før de sier stopp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2018 Brukte 30 min på å få meg ut av hagen i dag.. selv amarokken sto fast. På den positive siden kommer vi til å selge masse snøfresere i noen dager, og kommunen må jo synes det er nok snø til å kjøre opp skiløyper på jordet nå ? På den negative siden vet jeg hva jeg skal gjøre i ettermiddag for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 16. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2018 Gleden med garasje og rekkehus. Jeg måkte tre trappetrinn og det var klart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Mira2.0 Skrevet 16. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2018 Skal bli spennende å kjøre av gårdsplassen i dag, er en del snø. Blåste mye i går kveld og i natt, snøen har blåst i fonner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 16. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2018 04:30 - biip biip biip biip biip 04:40 - tusle ut av senga 04:42 - to hunder insisterer på å gå ut 04:43 - ehh... belger inn, snøfri, noe som skulle vært en puddel - men nå mere snøball - inn... f...n (insert stressikon) 04:44 - sette innesko under jakka fra i går for å huske nøkkelkort 04:45 - vaske, ordne, kle seg 05:00 - sette på kaffe 05:01 - hive puddel på bordet og blåse 05:06 - kle på puddel potesokker, kondomdress og dekken 05:10 - le av missfornøyd puddel 05:11 - kjøpe månedskort i Ruter appen 05:12 - helle kaffen i koppen 05:13 - putte frokost og litt tygg til bikkjene i sekken 05:14 - Ut i bilen for å hente båndene til bikkjene 05:15 - Hive på seg støver, jakke, lue og vanter og bånd på hunder 05:17 - Rase ut døra med overlykkelig terv, sur puddel, kaffe i koppen, sekken på ryggen og brøyte seg ned tll stasjonen 05:25 - Ankomme stasjonen og søke ly 05:30 - Dørene lukkes 05:31 - Shit, f..., s....an, erre mulig... "komme på at innesko står igjen, og nøkkelkortet ligger i jakka jeg brukte i går 06:25 - runder krysset ned fra t-banen, ser lys i tredje etasje på jobben - jeeeejjjjjj - noen har kommet, jeg slipper å stå ute å fryse Det skal ikke skje så mye utenom skjemaet før ting går på skjeive - å måtte blåse puddel klokken fem om morran er ikke innbakt i tidskjemaet, og da glemmer man innesko og nøkkel - sånn er det bare, man kan ikke huske alt. Men kom meg på jobb i alle fall, og jeg kan ikke noe for det - jeg liker snøstorm jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts