Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Selv om Stormberg er elendige klær med dårlig materiale (etter min mening), så skal han duden virkelig ha for å være en samfunnsengasjert person. Fint tiltak.

Skrevet
47 minutes ago, Kangerlussuaq said:

Selv om Stormberg er elendige klær med dårlig materiale (etter min mening), så skal han duden virkelig ha for å være en samfunnsengasjert person. Fint tiltak.

Det er gjerne sammenheng med pris der som alle andre plasser. De kostbare plaggene deres har jeg iallefall vært veldig fornøyd med både i holdbarhet og komfort. Faktisk noen av mine beste tur og treningsklær. Og noen av mine dårligste har og vært derfra, men de har vært i et helt annet prissjikt.

Mange flotte initiativ fra Stormberg. Håper de fortsetter og håper flere følger etter ??

• Like 8
Skrevet

Kjempebra tiltak. Når jeg studerte i sverige hadde veterinærenes studentforening en mailliste man skrev seg på for å være fosterhjem for dyrene til de som dro på krisesenter - foreningen hadde samarbeid med krisesenter i Uppsala og Stockholm. Hadde vært supert om andre foreninger og lag hadde gjort likeens. 

• Like 5
Skrevet
14 hours ago, Malamuten said:

Det er gjerne sammenheng med pris der som alle andre plasser. De kostbare plaggene deres har jeg iallefall vært veldig fornøyd med både i holdbarhet og komfort. Faktisk noen av mine beste tur og treningsklær. Og noen av mine dårligste har og vært derfra, men de har vært i et helt annet prissjikt.

Jeg er også veldig fornøyd med klærne jeg har fra stormberg, og de har også super kundeservice de gangene ting ikke har gått helt som det skal. :)

Forøvrig supert tiltak fra Stormberg, de gjør veldig mye bra. :)

• Like 2