Argyr Skrevet 30. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2018 Valpene ble tre uker i går og vektene ligger mellom 1483 og 1766 gram, fortsatt rød som er minst og Drama som er størst. De fikk sitt første "ordentlige" måltid i dag, det var populært! Oppbløtt tørrfor og valpeforet til V&H. Jeg trodde en stund at alle kom til å bli langhåret, men nå er det noen som skiller seg ut med ganske kort pels igjen, så man får vel bare vente og se. De har ihvertfall fått tenner og vet å bruke dem. Om noen har lyst å komme på besøk, så er dørene åpne, ta gjerne med småbarn og rare menn med hatt! 14 Siter
WelshenNemi Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Skrevet 31. Januar 2018 På 2018-1-23 at 9:18 PM, Lemen skrev: Å hellenutten Jeg falt helt for lille Kvitebjørn jeg, nydelig ansikt og "attitude". Samme her 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Skrevet 31. Januar 2018 Om en uke eller så tar de igjen Monster i vekt Hyggelig at Katla får være ved valpebingen uten at Dita stresser med det, det er jo ikke alle tisper som syns sånt er greit (og bør vel være et bevis for at hun er en grei flokkhund, ref diskusjon tidligere i tråden ). Fin gjeng, de er morsomme nå når de begynner å gå litt rundt og gjøre noe ut av seg Siter
Midas Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Skrevet 31. Januar 2018 Er det mulig? Åh herlighet så søte de er! Jeg falt for gylden hann, med det hvite på hodet. Synes jeg kjenner lukta av varme valpemager helt hit 1 Siter
simira Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Skrevet 31. Januar 2018 Om de ikke har reist til påske så kan vi jo stikke innom på vei oppover. Har rar mann med hatt og tålmodig ridgebackonkel. Den gamle grinete trenger ikke å komme ut av bilen. 2 Siter
Argyr Skrevet 31. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2018 5 timer siden, 2ne skrev: Om en uke eller så tar de igjen Monster i vekt Hyggelig at Katla får være ved valpebingen uten at Dita stresser med det, det er jo ikke alle tisper som syns sånt er greit (og bør vel være et bevis for at hun er en grei flokkhund, ref diskusjon tidligere i tråden ). Fin gjeng, de er morsomme nå når de begynner å gå litt rundt og gjøre noe ut av seg Da kan vi ihvertfall fastlå at det ikke er dvergpudler? Det er ikke heeelt greit, hun har brukt litt tid før Katla har fått lov og stort sett er Katla utenfor uansett fordi jeg synes hun er litt i overkant klumsete. Men det har ikke vært trusler om flåing eller noe slikt, mest stiv holdning og et blikk som ikke er til å ta feil av. Hun har fått lov å ligge med hodet på kanten av kassa stort sett hele veien da. Ja, begynner virkelig å få et forhold til dem nå. 3 timer siden, simira skrev: Om de ikke har reist til påske så kan vi jo stikke innom på vei oppover. Har rar mann med hatt og tålmodig ridgebackonkel. Den gamle grinete trenger ikke å komme ut av bilen. De er leveringsklare 5. mars, så regner med at de fleste har reist innen påske. En blir jo igjen her permanent og en blir igjen til rundt påske. 1 Siter
simira Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Skrevet 31. Januar 2018 13 minutes ago, Argyr said: Da kan vi ihvertfall fastlå at det ikke er dvergpudler? Det er ikke heeelt greit, hun har brukt litt tid før Katla har fått lov og stort sett er Katla utenfor uansett fordi jeg synes hun er litt i overkant klumsete. Men det har ikke vært trusler om flåing eller noe slikt, mest stiv holdning og et blikk som ikke er til å ta feil av. Hun har fått lov å ligge med hodet på kanten av kassa stort sett hele veien da. Ja, begynner virkelig å få et forhold til dem nå. De er leveringsklare 5. mars, så regner med at de fleste har reist innen påske. En blir jo igjen her permanent og en blir igjen til rundt påske. De kan da umulig være leveringsklare så fort, de ble da født i... forrige uke elns? Okda. Siter
Lerkefuglen Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Skrevet 31. Januar 2018 Herregud dette her var farlig søtt, elsker lydene og hvor klumsete de er! 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Skrevet 31. Januar 2018 8 hours ago, Argyr said: Da kan vi ihvertfall fastlå at det ikke er dvergpudler? Toy Jeg håper da ikke at det var overraskende 8 hours ago, Argyr said: Det er ikke heeelt greit, hun har brukt litt tid før Katla har fått lov og stort sett er Katla utenfor uansett fordi jeg synes hun er litt i overkant klumsete. Men det har ikke vært trusler om flåing eller noe slikt, mest stiv holdning og et blikk som ikke er til å ta feil av. Hun har fått lov å ligge med hodet på kanten av kassa stort sett hele veien da. Syns ikke det er så unaturlig, nybakte mødre er litt overbeskyttende. Det sier allikevel litt om forholdet dem i mellom syns jeg 8 hours ago, Argyr said: Ja, begynner virkelig å få et forhold til dem nå. Hvordan har de utviklet seg i personlighet og sånt? Ser du det samme nå som før? Eller er det noen som har forandret seg? Siter
mokken Skrevet 31. Januar 2018 Rapporter Skrevet 31. Januar 2018 Gratulerer med uhellet! (Jeg henger visst litt etter ) På 23.1.2018 at 8:43 PM, Argyr skrev: Kvitebjørn, den mest laidback av alle sammen, med god margin Helledussen så nydelig! Siter
Argyr Skrevet 1. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2018 1 time siden, 2ne skrev: Toy Jeg håper da ikke at det var overraskende Syns ikke det er så unaturlig, nybakte mødre er litt overbeskyttende. Det sier allikevel litt om forholdet dem i mellom syns jeg Hvordan har de utviklet seg i personlighet og sånt? Ser du det samme nå som før? Eller er det noen som har forandret seg? Nei, jeg visste jo hvem som måtte være faren til de små trollene. Nei, litt momzilla må det være lov å være, synes jeg. Hun har ikke vist snev av sånt overfor folk da. Ja, det er utvikling, men synes ikke det er så tydelig enda. Drama er fortsatt litt dramatisk, dog er det mye mindre vræling og mer knurring og bjeffing. Hun og Lilla er fremdeles vanskeligst å håndtere hvis noen først er det - men alle synes stort sett det er helt i orden å bli plukka opp, da får de jo gjerne et ansikt å gnage på. Alle gutta har egentlig vært ganske rolige hele veien og det er de enda. Største forskjellen på dem er vel at en ser ut til å bli korthåra likevel. 25 minutter siden, mokken skrev: Gratulerer med uhellet! (Jeg henger visst litt etter ) Helledussen så nydelig! Takk! Ja, han er det, lille isbjørnen. 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 1. Februar 2018 Rapporter Skrevet 1. Februar 2018 5 minutes ago, Argyr said: Nei, jeg visste jo hvem som måtte være faren til de små trollene. Ja, det ville vært veldig rart om det kom en toypuddel ut av de foreldrene der 5 minutes ago, Argyr said: Nei, litt momzilla må det være lov å være, synes jeg. Hun har ikke vist snev av sånt overfor folk da. Ja, jeg syns det jeg og. Bra hun ikke viser sånt ovenfor folk da, selv om jeg har møtt et par tisper med sterke meninger om det og, og syns det - til en viss grad - er både naturlig og forståelig det og 5 minutes ago, Argyr said: Ja, det er utvikling, men synes ikke det er så tydelig enda. Drama er fortsatt litt dramatisk, dog er det mye mindre vræling og mer knurring og bjeffing. Hun og Lilla er fremdeles vanskeligst å håndtere hvis noen først er det - men alle synes stort sett det er helt i orden å bli plukka opp, da får de jo gjerne et ansikt å gnage på. Alle gutta har egentlig vært ganske rolige hele veien og det er de enda. Største forskjellen på dem er vel at en ser ut til å bli korthåra likevel. Drama kommer sikkert alltid til å være dramatisk Det er jo hvordan de utvikler seg som er moroa, syns jeg. Se hvordan de utvikler seg, evt forsterker personlighetstrekk etterhvert som de vokser opp og opplever ting og får erfaringer, det er jo det som er det morsomme med valpekull Siter
Argyr Skrevet 1. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2018 Akkurat nå, 2ne skrev: Ja, det ville vært veldig rart om det kom en toypuddel ut av de foreldrene der En smule. Akkurat nå, 2ne skrev: Ja, jeg syns det jeg og. Bra hun ikke viser sånt ovenfor folk da, selv om jeg har møtt et par tisper med sterke meninger om det og, og syns det - til en viss grad - er både naturlig og forståelig det og Egentlig enig i det, morsinstinkter er da helt naturlig å ha. Akkurat nå, 2ne skrev: Drama kommer sikkert alltid til å være dramatisk Det er jo hvordan de utvikler seg som er moroa, syns jeg. Se hvordan de utvikler seg, evt forsterker personlighetstrekk etterhvert som de vokser opp og opplever ting og får erfaringer, det er jo det som er det morsomme med valpekull Ja, tipper hun alltid vil være litt ekstra, hun er ganske morsom da. Men tror hun skal til noen som har hatt hund før, gitt. Gleder meg til jeg kan begynne å ta dem med ut i verden! Siter
Orca Skrevet 1. Februar 2018 Rapporter Skrevet 1. Februar 2018 Hvilken skal du beholde?? Nydelige, elsker isbjørnen <3 1 Siter
Argyr Skrevet 2. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2018 1 time siden, Orca skrev: Hvilken skal du beholde?? Nydelige, elsker isbjørnen <3 Det vet jeg ikke enda, men holder en knapp på frøken rød. Men de er så fine alle sammen! Siter
Argyr Skrevet 4. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 Straks fire uker. Skal prøve å få tatt nye bilder av hver enkelt i morgen/etterpå i dag. Da er det også tid for ny veiing og ormekur (egentlig på mandag, men tar det en dag for tidlig siden jeg har ekstra hender her i morgen). 6 Siter
mushi Skrevet 4. Februar 2018 Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 Den gule bjørnevalpen [emoji7]Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 1 Siter
Midas Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 De er så søte at jeg får helt vondt i magen! Små klumsete tjukkeboller 1 Siter
Argyr Skrevet 5. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Veiing og ormekur er utsatt til i dag, må ha tak i ny vekt først. Ble tatt litt bilder i går som jeg får overlevert i dag (laptopen min driver og dør, så fikk ikke overført til den). Siter
Argyr Skrevet 5. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Tispene er fordelt, hannene venter jeg med til neste uke.Utenom de to tispene som blir boende, så er resten av navnene bare valpekassenavn. 2312g Oopsie (rød tispe), blir her 2169g Pepsi (rosa tispe, blir i familien) 2383g Gullhår(gylden tispe)2296g Lilla (lilla tispe) 2359g Gullbjørn (gylden hann) 2375g Kvitebjørn 2560g Drama 2680g Sorry (lilla hann) Oopsie (hun blir boende her ) Pepsi Gullhår Drama Sorry Kvitebjørn Gullbjørn Lilla Sorry Gullhår Sorry (øverst) og Kvitebjørn Jeg er helt forelska i alle sammen og kan ikke begripe hvordan jeg skal klare å gi slipp på noen av dem. Vil gjerne beholde både Sorry, Kvitebjørn og Gullhår i tillegg til Oopsie (og Pepsi, men hun kommer jeg til å se ofte). Blir litt vanskelig, gitt. 11 Siter
Symra&Pippin Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Nei, Sorry, Kvitebjørn og Gullhår skal komme og bo hos tante Heidi. Himmel og hav så utrolig søte! 3 Siter
mushi Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Denne blandingen har du vært heldig med utseendemessig. For noen nurk. Kjempe-artig navn på Oopsie! 3 Siter
Gjest Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Skrevet 5. Februar 2018 Korthåra hvit er jo helt alldeles bedårende Som en litt mer funksjonabel Labbis! Siter
Recommended Posts