Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke husholdningmaskiner hadde du valgt? :)


QUEST
 Share

Recommended Posts

49 minutter siden, QUEST skrev:

Nei,det er nok absolutt et poeng, at man bør gå for kvalitet, ikke pris i slike tilfeller :) 

Dere som har tørketrommel, er det bare jeg som opplever at det støver mye? 

Vår støver også mye. Det er bare Miele sin som ikke sender masse støv rundtomkring. Vi skulle egentlig kjøpe den, men døren kunne ikke hengsles om. Og den åpnet seg feil vei så det ble bakvendt der den skulle stå. Derfor ble det en Electrolux. Den støver. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

For ikke å snakke om oppi sofaen! Men de har kanskje skinnsofa? Jeg har tøy, og den MÅ støvsuges. Er ikke noe å lure på engang. Og senga? Er det bare jeg som støvsuger madrassen?

Jeg ser stor forskjell på om jeg har moppet eller støvsugd faktisk... støvsugeren SUGER jo til seg ting slik at man ikke trenger å komme til helt inni hjørner. Moppene jeg har tar definitivt ikke godt

Definitivt støvsuger og vaskemaskin  Hva skal man liksom ta edderkopper med uten støvsuger 

46 minutes ago, Pringlen said:

Vi hadde også en sånn maskin før. Den var totalt ubrukelig til tørking :P Men det kan godt være det har vært en utvikling på disse 2 i 1 maskinene, altså.

Det handler nok vel så mye om hva slags kvalitet man kjøper i utgangspunktet. Det varierer med 20 000 i pris fra de rimeligste til de dyreste, og det handler neppe bare om merket.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemaskin er bankers, klarer seg ikke uten det i dag. Jeg er usikker på nr 2, oppvaskmaskin/støvsuger/tørketrommel/micro er ca like viktige for meg. Det er gørrkjedelig å vaske opp for hånd, man kan tørrmoppe, det er innmari greit å få tørket dyner/puter/dunjakker så de fortsatt er fluffy etterpå og det tar tid å tørke sengetøy/jakker/jeansbukser/håndklær på stativ, og siden jeg baker og fryser ned rundstykker er det glimrende å kunne tine et rundstykke på 30 sekunder om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/27/2017 at 6:22 PM, QUEST said:

Hvis du nå av en eller annen grunn kunne velge bare to av de følgende maskiner, hvilke ville du valg og hvorfor t? :ahappy: 1; Vaskemaskin 2; Tørketrommel  3; Oppvaskmaskin 4; Støvsuger og nr.5; Microbølgeovn 

Vaskemaskin og oppvaskmaskin. :) Måtte ha fjernet tepper, sånn at jeg kunne ha tørrmoppet i stedet for støvsuging. Tørketrommel har vi ikke (eller vi har, men vi bruker ikke), og microbølgeovn trenger jeg strengt tatt ikke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...