Bianca Skrevet 24. September 2017 Rapporter Share Skrevet 24. September 2017 Hjelp! Skal få en guttevalp om et par uker, og trenger tips til navn. Gjerne noe som passer sammen med Stella!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 24. September 2017 Rapporter Share Skrevet 24. September 2017 Sam? Sofus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 24. September 2017 Rapporter Share Skrevet 24. September 2017 Artois 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bianca Skrevet 24. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2017 Takk for forslag. Sofus het min forrige hund, (som fikk navnet sitt etter en loddtrekning "familierådet") -herlig hund, men ikke klar for oppkalling der. Sam var litt kjedelig i mine ører. Artois var artig forslag, er det etter ølmerket Stella Artois? Jeg vet ikke hvordan man uttaler det, men godt forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 24. September 2017 Rapporter Share Skrevet 24. September 2017 Akkurat nå, Bianca skrev: Takk for forslag. Sofus het min forrige hund, (som fikk navnet sitt etter en loddtrekning "familierådet") -herlig hund, men ikke klar for oppkalling der. Sam var litt kjedelig i mine ører. Artois var artig forslag, er det etter ølmerket Stella Artois? Jeg vet ikke hvordan man uttaler det, men godt forslag. Lat som det er en av de tre muskuterer. Artoà. Det var egentlig bare en tull. Stella Artois er et ølmerke. Ganske godt og må'n si. Dårlig tull da. Søndag kveld osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 24. September 2017 Rapporter Share Skrevet 24. September 2017 2 timer siden, Bianca skrev: Hjelp! Skal få en guttevalp om et par uker, og trenger tips til navn. Gjerne noe som passer sammen med Stella!? Stanley? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 24. September 2017 Rapporter Share Skrevet 24. September 2017 Storm ? Fordi min Storm har laget valper med ei som heter Stella ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 25. September 2017 Rapporter Share Skrevet 25. September 2017 Polaris Som i Stella Polaris (nordstjernen) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ella1 Skrevet 25. September 2017 Rapporter Share Skrevet 25. September 2017 Oliver Billy Egon Otto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bianca Skrevet 26. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2017 Takk for flotte forslag. Liker Storm veldig godt, men kjenner en gutt som heter det.. Hadde store planer om å kalle neste hund Sasha, men da var jeg sikker på det ble tispe. Navnet brukes på begge kjønn i Russland, men høres det veldig feminint ut i norske ører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 26. September 2017 Rapporter Share Skrevet 26. September 2017 Jeg kjenner en som heter Sascha. Det er en mann. Fra statistisk sentralbyrå: Det er 51 menn som har Sascha som første fornavn Det er 14 kvinner som har Sascha som første fornavn Det er 41 kvinner som har Sasha som første fornavn Det er 23 menn som har Sasha som første fornavn Det er 13 kvinner som har Sacha som første fornavn Det er 12 menn som har Sacha som første fornavn Sum de tre skrivemåtene: menn: 86 stk kvinner: 68 stk Tror det er helt innenfor å kalle en hannhund Sasha. ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 27. September 2017 Rapporter Share Skrevet 27. September 2017 Shiloh, Silas, Shamus, Sagar, Salvator, Sebert, Sergius. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts