TonjeS Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 Er det noen som har tips/erfaringer fra ulike kursholdere i Stavanger-området? Har en snart 7 mnd. gammel whippet, som ikke har vært på valpekurs. Jeg vil gjerne gå "hverdagslydighet" eller "grunnkurs i lydighet" med han. I utgangspunktet ønsket jeg å gå kurs på Sør Rogalands Brukshundklubb, i og med at jeg har gått kurs der tidligere (valpekurs med den andre hunden). Problemet er at de ikke har noen oppsatte lydighetskurs og jeg får ikke svar på estimert tidspunkt for neste kurs. Jeg må derfor se på andre muligheter, og lurer på om noen her har erfaringer å dele med meg. Mvh Tonje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 Er ikke bevandret i hundemiljøet i stavanger lenger, men kjenner til Siddis-hundeskole. De trener positivt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Catch Hundetrening / Èloïse Willems. Flink dame, trener positivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Kjenner ikke til Catch og Canis der, men de trener jo ihvertfall positivt. Siddis hundeskole er flinke folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeS Skrevet 8. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2017 Tusen takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 8. August 2017 Rapporter Share Skrevet 8. August 2017 Siddis er en fin kursholder synes jeg, om du ønsker en mindre kursholder så kan jeg virkelig anbefale Merete Stokkenes! Hun er tidligere politihundfører og holder div kurs på sviland. Du finner henne på facebook, kursagenten og nettsiden hennes. (Dog er de to sistnevnte litt utdaterte, eller var i hvertfall sist jeg sjekket) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 8. August 2017 Rapporter Share Skrevet 8. August 2017 Catch er kanonbra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts