Anette Skrevet 31. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2017 Hei alle sammen. Siden vaps er nyoperert og jeg ikke vil reise ifra så tenkte jeg å se om noen ville ha plassen vår. Sommerkurs hos Maren teien (50 min fra Oslo sentrum) 6.-9. juli. Det er konkurransekurs med hovedvekt på å utvikle seg som hundefører og å få hunden til å "virke" like bra uansett situasjon/forstyrrelser, men man får selvfølgelig masse hjelp til teknisk trening også http://teiens.com/kurs/beast-mode-bootcamp-2017/ Det er camping, sommer, sol, trening hele dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2017 @janson Tar du med deg Odin på arbeidsferie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 31. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2017 Det er faktisk ei til som også kan selge plassen sin (Woopsis), så hvis man er 2 stykker som vil delta på samme kurs så er det mulig å få til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 31. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2017 Jeg selger også plassen min, så her kan tre heldige få reise sammen! Tror det blir et kjempebra kurs [emoji2] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2017 Hadde vært så sykt bra å få gått med Vapsen, men vi får vente ett år håper noen kan ta nytte av plassene! 9 hours ago, simira said: @janson Tar du med deg Odin på arbeidsferie? @janson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 31. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2017 55 minutes ago, Whoopsis said: Jeg selger også plassen min, så her kan tre heldige få reise sammen! Tror det blir et kjempebra kurs To, den tredje ville ikke selge plassen sin uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts