Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har meldt på begge snuppene, men stiller bare Nora siden Sanna er helt uten pels! Også stiller jeg broren til Sanna :)

• Like 1
Skrevet

Vi var påmeldt, men så ble det dommerbytte, så jeg har bedt NKK om å få tilbake påmeldingsavgiften. Sendte mail om det forrige mandag, og har ikke mottatt svar, men forventer at det går i orden.

Skrevet
2 hours ago, SFX said:

Vi var påmeldt, men så ble det dommerbytte, så jeg har bedt NKK om å få tilbake påmeldingsavgiften. Sendte mail om det forrige mandag, og har ikke mottatt svar, men forventer at det går i orden.

Kan en be om å få igjen penga pga familiebytte? :lol: 

Som dere skjønner, så er knertis påmeldt, men hun bor ikke hos meg lenger, så akkurat det med utstilling blir litt plundrete. :P Mulig Aiko og jeg tar turen for å heie, men jeg feirer bursdagen min mer eller mindre hele dagen, så jeg kommer bare dersom det er tidlig oppmøte for raser jeg er interessert i. 

Lykke til, alle som stiller! :cheer: 

Skrevet
9 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Kan en be om å få igjen penga pga familiebytte? :lol: 

Som dere skjønner, så er knertis påmeldt, men hun bor ikke hos meg lenger, så akkurat det med utstilling blir litt plundrete. :P Mulig Aiko og jeg tar turen for å heie, men jeg feirer bursdagen min mer eller mindre hele dagen, så jeg kommer bare dersom det er tidlig oppmøte for raser jeg er interessert i. 

Lykke til, alle som stiller! :cheer: 

Hahahaha, jeg tror kanskje ikke det går innunder regelverket, nei :D:P 

• Like 1
Skrevet
Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Jeg skal være ringsekretær, aner ikke hvilken ring/raser enda, men kanskje jeg ser noen av dere der? :) 

Kanskje på drever? :D 

jeg skal stille Aron :) 

• Like 1
Skrevet
7 hours ago, klinkekula said:

Skal søndag, med to whippeter. Sammen med ca 73 andre whippeter ? 

38 minutes ago, Carro92 said:

Skal dit på søndag med min ene whippet :) blir spennende, selvom jeg helst skulle funnet på noe annet gitt.. :P 

Da ser jeg dere, er ringsekretær for whippet på søndag :)

Chihuahua på lørdag. 

• Like 1
Skrevet
22 hours ago, puddellover said:

Jeg og Alba skal:D Første gang jeg stiller egen hund på år og dag, grugleder meg! 

Det går så fint så! :D 

Jeg skal å kikke på puddellover og Alba :P:teehe: 

Ja, og se på hanner, selvsagt. Skal alltid se på hanner :aww: