Guest Michellus Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Gratulerer så mye med et finfint kull! Siter
Teserere Skrevet 10. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Tusen takk alle sammen. Twiggy er et naturtalent, og det er fantastisk å se hvor flink hun er med valpene! Jeg var litt trøtt når jeg skrev istad, men den lille engelen hadde leppe-ganespalte, ikke kun leppa. 12 timer siden, Poter skrev: Gratulerer! Trist hunder ikke opereres for leppespalte. Flere og flere gjør det. Den rød på halsen er gutten, så er det alle ved melkebaren 19 Siter
Heidihj Skrevet 10. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2017 Gratulerer så mye med et flott kull! ? 1 Siter
Calina Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Gratulerer så mye med et flott kull - alltid trist å la noen få sove, men sånn er det jo. Og så ble det jo ikke helt hannhund år allikevel! Jeg fikk 4 + 4, og hos deg er jo jentene i klart overtall. Må være utrolig spennende å vente på farger/tegninger, i tillegg til kjønn. Med såpass mye hvitt på disse, er det et pluss eller minus? Falt helt for tispen som har fått malt rumpen og halen, jeg... Ikke tid til resten! hahah! 1 Siter
Teserere Skrevet 11. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 6 timer siden, Calina skrev: Gratulerer så mye med et flott kull - alltid trist å la noen få sove, men sånn er det jo. Og så ble det jo ikke helt hannhund år allikevel! Jeg fikk 4 + 4, og hos deg er jo jentene i klart overtall. Må være utrolig spennende å vente på farger/tegninger, i tillegg til kjønn. Med såpass mye hvitt på disse, er det et pluss eller minus? Falt helt for tispen som har fått malt rumpen og halen, jeg... Ikke tid til resten! hahah! Takk! På staff er alle farger unntatt b&t og lever godkjent, og andel hvitt har ingenting å si. Eneste er at nesebrusk skal være svart, og det er ønskelig med mørke øyelokksrender 2 Siter
Gjest Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Skal du beholde ei tispe fra kullet? Siter
Teserere Skrevet 12. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 Er ikke så lett å ta bilder enda. Alle har lagt på seg og Twiggy er veldig flink. 19 timer siden, Th3a skrev: Skal du beholde ei tispe fra kullet? Ja 17 Siter
Teserere Skrevet 14. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Akkurat nå er det ganske greit å ha 8 staffer i hus. Prøver å nyte det så lenge det varer Endelig fått tatt litt bilder av valpene. Tispe 1: Tispe 2: Tispe 3: Tispe 4: Tispe 5: Hannen: 21 Siter
Gjest Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 For en fin gjeng Blir spennende å se hvem som blir igjen! Siter
mushi Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Så herlige! Gleder meg til de vokser til. 1 Siter
Mentha Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 For noen skjønne nurk! På bildet ser det ut som om tispe nummer tre har hjerteformet hvitt på sida og den ene tispa med bare litt brunt på stumpen.. jeg smelter! 1 Siter
Teserere Skrevet 20. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 De vokser kjempefort! De tester stemmen med både bjeffing og knurring. Og krabber rundt i rasende fart! Hannen (bilde 2) skal bli en sonenhund! 18 Siter
Teserere Skrevet 21. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2017 8 timer siden, Ozzy skrev: Sonenvalpen var dødsøt! Han er skikkelig fin! Og en liten kopi av Twiggy som valp 4 Siter
Toril Skrevet 21. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2017 Jeg skal da ikke ha staff og slett ikke tispe... men tispe tre 1 Siter
Teserere Skrevet 23. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2017 Valpene er 13 dager gamle, og har begynt å åpne øynene Jeg har fordelt navn. Dette blir mitt Gemstones-kull Her er edelstenene: Fastback's Axinite Flash (hannen) Fastback's Amatrix Glow (tispe1) Fastback's Amethyst Shimmer (tispe2) Fastback's Amber Dazzle (tispe3) Fastback's Agate Shine (tispe4) Fastback's Aquamarine Sparkle (tispe5) 27 Siter
LØJ Skrevet 25. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2017 Herlige bilder @Teserere Nå klør det godt i valpesjuka altså 1 Siter
Tyttebæra Skrevet 25. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2017 Gratulerer på etterskudd! Riktig så fin gjeng. 1 Siter
Recommended Posts