Monika! Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Skrevet 2. Februar 2006 Så mange nydelige bilder Her er mine: Tatt med mobilen, derfor dårlig kvalitet, men liker bildet godt.
Jeampi Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Skrevet 3. Februar 2006 PsychoLynx: Tusen takk Skjønner ikke hvorfor du skal tråkke noen på tærne det er lov å ikke like forskjellige raser
PsychoLynx Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Skrevet 3. Februar 2006 PsychoLynx: Tusen takk Skjønner ikke hvorfor du skal tråkke noen på tærne det er lov å ikke like forskjellige raser Fint. Har vel desverre bare erfaring med hvor lett hårsåre folk er her inne Men, uansett! Igjen! NYDELIG BILDE!!! Du er kjempeflink med kamera!
Zander&Pia Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Skrevet 3. Februar 2006 her er et nærbilde av zander fra påska i fjor (da var han ca 4 mnd)
charlotte Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 Her er mitt favoritt nærbilde! Også dette da: Oooog dette
Maria Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 Masse flotte bilder!! Alles hunder er helt nydelige!!
Symra&Pippin Skrevet 4. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 Det bildet ditt av Lisa er bare helt vakkert Charlotte. Du burde publisere det i et hundemagasin eller noe slikt. Utrolig mange vakre hundeportretter ellers i tråden også. Ikke bare har dere nydelige hunder, jeg er så imponert over fotoferdighetene også! Sløyfer, pokaler og kjempeapplaus til hele gjengen!
Tini Skrevet 4. Februar 2006 Rapporter Skrevet 4. Februar 2006 Liker Disse nær bildene av ansiktet til Tini Best!
Bajas Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Dette er mitt favoritt bilde.. Her er gullgutten min!
Lizzie Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Det er ikke alltid så lett å ta bilder av en "pelsdott", men her ligger hun altså godt plassert på sofaen.
~Marlene~ Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 her er mitt favoritt nær bilde av Mira
~Marlene~ Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 her er mitt favoritt nær bilde av Mira
Heidihj Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Ikke veldig nært da, men jeg liker det veldig godt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar