Lazita Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 kanskje dette... en av Småen sine valper, snakk om å trykke trynet i kameraet
PsychoLynx Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Har mange nærbilder av Buffy, men dette er vel de beste jeg har tilgang på nå...
Taz Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 *Lete igjennom alle bildene på pc'en* Nei, uff der gav jeg opp. Men syns dette er ganske bra.
MarieR Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 er kanskje ikke så veldig nært, men trur det er det næreste jeg har..
Mini Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Fineste nærbildet jeg har av Mini: http://www.home.no/catrinef/IMG_3090jh.jpg
katchina Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Det må bli dette, der Pondus snek seg inn på bildet som egentlig bare skulle være av Kara. Linselus
Lizzi Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 det må bli dette her det. hu ser så inmari stolt ut på det bilde
SoppenCamilla Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 PsychoLynx, nydelig hund du har!
Anne Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Og så ut på leting etter mine bilder...
tuppetroll Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Mange flotte bilder her gitt Mine: Har noen bedre også, men de er nok litt for store... Orker ikke åpne photoshopen nå
PsychoLynx Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 PsychoLynx, nydelig hund du har! Sjølsgt!!! Tusen takk du! Nå tråkker jeg sikkert en haug med folk på tærne her, men jeg liker ikke de bikkjene der i det hele tatt! Men DET bildet der!!! HELT NYDELIG!!!! FLOTT!!!!
SnowDOG_ Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Sjølsgt!!! Tusen takk du! Nå tråkker jeg sikkert en haug med folk på tærne her, men jeg liker ikke de bikkjene der i det hele tatt! Men DET bildet der!!! HELT NYDELIG!!!! FLOTT!!!! Hehe yup. Er enig med at det bildet der er meget bra tatt. Sylskarp hund (snakker ikke om gemyttet ) og har en fin dybde effekt. Meget vakkert. Fin vofs også da. Ellers var det mange fine bilder her inne.
Guest Jonna Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Bilde av Blaze og Hexa som valper. En ordentlig Kelpie-ball
PsychoLynx Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Bilde av Blaze og Hexa som valper. En ordentlig Kelpie-ball (bilde) tøft!
Symra&Pippin Skrevet 1. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Jeg skulle snike meg til å skrive ut bildet av Pippin på fargeskriveren på jobben idag, og så kom alle bildene i tråden! Du verden så fine hunder vi har!
-sheriff- Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Skrevet 1. Februar 2006 Fine Tussimor: Eier: Siri-Hoppetussa her på sonen.
Hunter Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Skrevet 2. Februar 2006 Dette bildet er ikke så nært, men jeg synes det er såå stilig. Jeg har valgt å kalle det: vil du'kke dele?
Ricco Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Skrevet 2. Februar 2006 Hehe yup. Er enig med at det bildet der er meget bra tatt. Sylskarp hund (snakker ikke om gemyttet ) og har en fin dybde effekt. Meget vakkert. Fin vofs også da. Ellers var det mange fine bilder her inne. Nå var vel ikke dette et emne om hvilke hunder man liker da..
Ricco Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Skrevet 2. Februar 2006 Legger inn et nytt av Chanita som vart tatt i går.
PsychoLynx Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Skrevet 2. Februar 2006 Nå var vel ikke dette et emne om hvilke hunder man liker da.. Hn kommentere jo bildet han.... det om hunden var bare en bisetning, samme som jeg sa...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar