MegaMarie Skrevet 27. Mars 2017 Rapporter Skrevet 27. Mars 2017 Hvem skal til NKK Bergen? Vi skal bare opp for å øyelyse og være tilskuere. Hvis noen trenger handler så kan jeg også hjelpe, ihvertfall på lørdagen. Søndagen kommer jeg nok til å sove litt etter å ha feiret venninnes 25 års dag Siter
Bellare Skrevet 27. Mars 2017 Rapporter Skrevet 27. Mars 2017 Vi skal med kvalpemonsteret, så er veldig spent sidan det er den første offisielle utstillinga hennar! Og enda meir spennande blir det sidan ho skal gå mot svigers sitt kvalpemonster, dei to er jo som pompel og pilt når dei er ilag 1 Siter
Snøfrost Skrevet 27. Mars 2017 Rapporter Skrevet 27. Mars 2017 Jeg håper på å passe valper her hjemme den helga Men Frøya skal (Snøfrost Ville Aniakchak), så jeg er jo litt der via valpekjøper. Siter
jaktlykke Skrevet 27. Mars 2017 Rapporter Skrevet 27. Mars 2017 Storm stiller på søndagen. Vi har vært så ekstremt smarte at vi skal på sporkonkurranse dagen før så da får vi krysse fingrene for at det ikke er altfor møkkete vær Stabijen har heldigvis en nokså sjølvrensende pels så det går nok greit 1 Siter
Ingidano Skrevet 27. Mars 2017 Rapporter Skrevet 27. Mars 2017 Ingen påmeldte fra meg. Men kunne kanskje vurdert øyelysning på begge. Siter
Ilosan Skrevet 27. Mars 2017 Rapporter Skrevet 27. Mars 2017 Vi skal ikke, men regner med å komme som tilskuer. Ser det er en del som rapporterer om kennelhoste i på facebook i "brukere av Kanadaskogens hundepark". Kan virke som det er noe som går for tiden i Bergen. Får håpe det har blåst over til NKK utstillingen. Siter
Jeampi Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 Skal stille Pomeranian og Kooiker forresten, er det noen som vet hvor jeg kan se hvilke raser som stilles hvilke dag? Finner ikke ut av det Siter
SFX Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 51 minutter siden, Jeampi skrev: Skal stille Pomeranian og Kooiker forresten, er det noen som vet hvor jeg kan se hvilke raser som stilles hvilke dag? Finner ikke ut av det NKKs dommerlister - der finner du også gruppefordeling for deres utstillinger i 2018, så du kan planlegge halvannet år fram i tid. Pomeranian er i gruppe 5, og kooikerhund er i gruppe 8. Siter
Enits Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 Lumi skal stilles, men blir oppdretter eller en annen som viser henne i ringen ikke store forhåpninger da hun er tjukk [emoji12]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
SFX Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 Akkurat nå, Enits skrev: Lumi skal stilles, men blir oppdretter eller en annen som viser henne i ringen ikke store forhåpninger da hun er tjukk Men tjukk kan gjøres noe med, det er jo to uker til enda Mindre mat og tyngre mosjon. Siter
Enits Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 Men tjukk kan gjøres noe med, det er jo to uker til enda [emoji6] Mindre mat og tyngre mosjon.Ikke så lett med ekstrem svangerskapskvalme og bekkenløsning men vi jobber med det Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
SFX Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 Akkurat nå, Enits skrev: Ikke så lett med ekstrem svangerskapskvalme og bekkenløsning men vi jobber med det Det skjønner jeg - men hun kan jo få mindre/annen mat, i det minste. Gi grønnsaker for å kompensere for mindre fôr, så hun ikke trenger å sultes. Siter
Kokospaniel Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 Jeg får kanskje snike meg innom og kikke. mumle om at det er så fullt der oppe bestandig. Siter
Enits Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 Det skjønner jeg - men hun kan jo få mindre/annen mat, i det minste. Gi grønnsaker for å kompensere for mindre fôr, så hun ikke trenger å sultes.Ja, vi har redusert formengden, og håper det vil hjelpe litt Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Jeampi Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 5 timer siden, SFX skrev: NKKs dommerlister - der finner du også gruppefordeling for deres utstillinger i 2018, så du kan planlegge halvannet år fram i tid. Pomeranian er i gruppe 5, og kooikerhund er i gruppe 8. AHA! Jeg vet hvilke grupper de er i, men har irritert meg over hvor kort tid i veien man får vite hvilke dag man skal stille. Takk! Siter
Siri Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 1 time siden, Jeampi skrev: AHA! Jeg vet hvilke grupper de er i, men har irritert meg over hvor kort tid i veien man får vite hvilke dag man skal stille. Takk! Ehhhhhh... hvilken dag rasene stiller står jo i terminlista i lang tid i forveien (sånn ca i god tid før jul året før utstillingen) Siter
SaraSL Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 8 timer siden, Jeampi skrev: Skal stille Pomeranian og Kooiker forresten, er det noen som vet hvor jeg kan se hvilke raser som stilles hvilke dag? Finner ikke ut av det Da blir vi hvertfall 2 kooikere Siter
Jeampi Skrevet 8. April 2017 Rapporter Skrevet 8. April 2017 17 timer siden, Siri skrev: Ehhhhhh... hvilken dag rasene stiller står jo i terminlista i lang tid i forveien (sånn ca i god tid før jul året før utstillingen) Ehhhhh... dette visste jeg ikke. Forsøkte å gå inn på terminlisten nå og ser ikke hvor? Siter
Jeampi Skrevet 8. April 2017 Rapporter Skrevet 8. April 2017 17 timer siden, SaraSL skrev: Da blir vi hvertfall 2 kooikere Ja! Tror vi hilste på Stord i november Siter
Bellare Skrevet 8. April 2017 Rapporter Skrevet 8. April 2017 8 gråbikkjer, er ille spent på korleis det her skal gå 1 Siter
Kokospaniel Skrevet 22. April 2017 Rapporter Skrevet 22. April 2017 Vurdere å kikke litt på søndagen. Jeg aner ikke hvordan sonenfolk ser ut, men finnes sikkert rundt spanielfolket Siter
Recommended Posts