Gå til innhold
Hundesonen.no

Ang. utstillingsresultat


Havalapp
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Havalapp skrev:

Hvor lang tid tar det normalt før utstillingsresultater viser på dogweb? Og de nye reglene med betaling for utstillingsresultat, gjaldt det kun for når hunden har oppnår championattitel? 

Arrangør har en tidsfrist på seg for å få lagt ut resultatene, og noen klarer å få ut resultatene samme dag (i hvert fall om det er en liten utstilling, for eksempel en rasespesial med få påmeldte), og andre trenger tre-fire for å få lagt ut alle 2.000 påmeldte hunders resultat.

Betalingen gjelder for å få registrert titler - du betaler en påmeldingsavgift for å delta på utstilling, og alle resultat oppnådd på utstillingen blir registrert, uansett om det er en good eller cert. Men om du ønsker å få titler offisielt godkjent og registrert, da må det betales for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krutsi skrev:

En ting er at arrangør legger det inn, men det blir ikke publisert på dogweb før nkk mottar kritikkene pr papir og utstillingen er oppgjort.. 

 

Det tror jeg ikke stemmer. Jeg har vært utstillingsarrangør på rasespesial flere ganger og om jeg har lagt inn resultatene samme dag som utstillingen har vært har det tatt kun ett døgn før det har ligget på dogweb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KristinR skrev:

Det tror jeg ikke stemmer. Jeg har vært utstillingsarrangør på rasespesial flere ganger og om jeg har lagt inn resultatene samme dag som utstillingen har vært har det tatt kun ett døgn før det har ligget på dogweb. 

Det er det NKK har fortalt meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Det er det NKK har fortalt meg.. 

meg også :)
og siden spesialen vår er på lørdag, så selv om jeg skulle lagt inn resultatene samme dag så er de aldri tilgjengelig på DW før tidligst mandag ettermiddag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...