patricia Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Det var da datteren som først la ut saken på Fb ? Ba om hjelp, mammas hunder er stjålet ! Hva slags familie er dette da ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Arvelighet ? som mor som datter ? 31 minutter siden, patricia skrev: Det var da datteren som først la ut saken på Fb ? Ba om hjelp, mammas hunder er stjålet ! Hva slags familie er dette da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 22 minutter siden, Katharina skrev: Arvelighet ? som mor som datter ? Grunnleggende kunnskap i avl Jeg har observert svært sterk arvelighet på den tilstanden der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Såvidt jeg har skjønt ut i fra facebook så er dama rimelig på halv-tolv, og de som kjente henne hadde visst lukta lunta... Får håpe hun får den hjelpen hun trenger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 1 time siden, Tuvane skrev: Såvidt jeg har skjønt ut i fra facebook så er dama rimelig på halv-tolv, og de som kjente henne hadde visst lukta lunta... Får håpe hun får den hjelpen hun trenger! Jeg kjenner folk som bor i området, og det er inntryket jeg har fått også ut fra hva de har sagt. Ikke at de har delt noe detaljer, men ja... Hun er visst ikke helt stabil. Så får håpe at noen tar tak, for hun kan jo ikke ha det greit med seg selv stakkars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Før man langer ut etter både mor og datter, så er det fortsatt en mulighet at datteren fikk fortalt av moren sin samme historie som ble gitt til politi og media, i god tro på at dette faktisk skjedde.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Akkurat nå, maysofie skrev: Før man langer ut etter både mor og datter, så er det fortsatt en mulighet at datteren fikk fortalt av moren sin samme historie som ble gitt til politi og media, i god tro på at dette faktisk skjedde.. Det har jeg tenkt og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Hvis hun er syk, er det vel greit å stoppe diskusjonen her, er det ikke? 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 7. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 https://www.sa.no/nyhet/politi/hafslund/utvider-trolig-siktelsen-i-oppdiktet-hundetyvsak/s/5-46-303559 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 7. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1454438564568728&id=1133176550028266&ref=m_notif¬if_t=group_comment_reply Får ikke håpe dette stemmer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 8. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2017 Det som er positivt med denne saken er at politiet, MT og resten av landet har blitt mer obs på denne damen og hundene hun har har blitt fjernet og får hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 8. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2017 Kvinnen er åpenbart ikke frisk, og det går jo an å håpe at dette var et rop om hjelp. Nå er i alle fall de overlevende hundene tatt vare på, og kvinnen får forhåpentligvis den hjelpen hun trenger. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts