Enits Skrevet 8. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2017 Har sjekket kalenderen. Maks 32 stikk/venefloner igjen til jeg blir satt igang på overtid. Det skal bli godt å bli ferdig! Sent from my iPhone using Tapatalk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Her er det sinnsykt travelt for tida Vi har kjøpt nytt hus, så nå har vi god plass og et soverom hver til ungene. Det gjør livet lettere Så har jeg kapret drømmejobben (takk for anbefaling, @Enits), som for meg betyr masse fleksitid de neste årene og 100% hjemmekontor. Fantastisk barnevennlig og det gjør at ungene og dagene deres kan prioriteres de neste årene i stede for 8-9 timer i barnehage og etterhvert SFO hver dag. Fantastiske dager 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Grattis med ny jobb @soelvd!! Toårskontroll idag og i har en frisk og fin toåring som er godt igang med språket sitt og holder blyanter sånn man skal når han tegner Veide N også når vi var innom og han er nå 4725 så han vokser og gror 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Så diiigg @soelvd, grattis! Og så kjekt med god kontroll @SiriEveline 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 12. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2017 Hvor bestiller dere klistremerke navnlapper til å merke klær og andre eiendeler? Har til nå bestilt hos Nordic print, men opplever at en del av de detter av i vask etter kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2017 Hvor bestiller dere klistremerke navnlapper til å merke klær og andre eiendeler? Har til nå bestilt hos Nordic print, men opplever at en del av de detter av i vask etter kort tid...Ane bestiller herfra: Klistremerker nedi sko, på matbokser, drikkeflasker og leker og strykefri til klær:https://merka.noSent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 12. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2017 7 minutter siden, ida skrev: Ane bestiller herfra: Klistremerker nedi sko, på matbokser, drikkeflasker og leker og strykefri til klær:https://merka.no Sent from my iPhone using Tapatalk Da tester vi ut de, de hadde litt morsome figurer og farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2017 Da tester vi ut de, de hadde litt morsome figurer og farger Ja, Jesper er veldig fornøyd, eller mora. Han er 2 [emoji4]Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 12. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2017 11 dpo og negative tester, så ser dårlig for denne runden ja.. Skikkelig skikkelig lei nå. Og så kommer juni - måneden med mange fødsler i nær omkrets. Tempen er fortsatt grei da, øker pittelitt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 11 dpo og negative tester, så ser dårlig for denne runden ja.. [emoji20] Skikkelig skikkelig lei nå. Og så kommer juni - måneden med mange fødsler i nær omkrets. Tempen er fortsatt grei da, øker pittelitt hver dag.Hvilke tester bruker du? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 1 time siden, Enits skrev: Hvilke tester bruker du? Sent from my iPhone using Tapatalk Wondfo/BT fra billige-tester.no Men tempen sank litt idag.. Kjenner jeg har mistet all håp jeg fikk når murringen begynte 5 dpo Kjenner jeg skulle gitt alt bare for å være gravid akkurat nå med alle rundt meg som enten akkurat er blitt gravide, nettopp har født, er fødeklare og selvfølgelig de som har termin rundt da jeg skulle hatt i november (som blant annet inkluderer ei på jobben, så jeg må se hva jeg går glipp av hver dag..) Hadde aldri trodd det skulle bli så hardt på alle måter å lage barn som 21-23 år gammel.. Snart kommer vel venninner etter med små "uhell" også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 2 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Wondfo/BT fra billige-tester.no Men tempen sank litt idag.. Kjenner jeg har mistet all håp jeg fikk når murringen begynte 5 dpo Kjenner jeg skulle gitt alt bare for å være gravid akkurat nå med alle rundt meg som enten akkurat er blitt gravide, nettopp har født, er fødeklare og selvfølgelig de som har termin rundt da jeg skulle hatt i november (som blant annet inkluderer ei på jobben, så jeg må se hva jeg går glipp av hver dag..) Hadde aldri trodd det skulle bli så hardt på alle måter å lage barn som 21-23 år gammel.. Snart kommer vel venninner etter med små "uhell" også.. Åh, kjære @Absolute Entertainer Jeg håper av hele meg at du en dag sitter der med en positiv test og en spire som sitter helt til termin! At du endelig kan klage all din nød over kvalme, bekkenvondt, føtter i lungene og blære på størrelse med fingerbøl! Jeg unner det deg så veldig veldig vekdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 Akkurat nå, Aslan skrev: Åh, kjære @Absolute Entertainer Jeg håper av hele meg at du en dag sitter der med en positiv test og en spire som sitter helt til termin! At du endelig kan klage all din nød over kvalme, bekkenvondt, føtter i lungene og blære på størrelse med fingerbøl! Jeg unner det deg så veldig veldig vekdig ❤️❤️ Den dagen jeg får oppleve det (jeg vet jo at den kommer), så vil jeg bok klare å se tilbake på denne reisen og heller ta med meg det positive. Men det er vanskelig akkurat nå når livet bare står på vent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 2 timer siden, Absolute Entertainer skrev: ❤️❤️ Den dagen jeg får oppleve det (jeg vet jo at den kommer), så vil jeg bok klare å se tilbake på denne reisen og heller ta med meg det positive. Men det er vanskelig akkurat nå når livet bare står på vent. Dere har ikke vurdert å adoptere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 26 minutter siden, mushi skrev: Dere har ikke vurdert å adoptere? Vi er ikke der ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 3 timer siden, mushi skrev: Dere har ikke vurdert å adoptere? Tar vanvittig lang tid det også.. Så er ikke sikkert at det er en løsning. Hadde ikke vært det for oss iallefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 13. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 Et bilde av fine lille Birk [emoji813] Ikke quote fjerner snart 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 Så nydelig @Perfect Image! Jeg nå snart få svingt meg rundt og fått tatt bilder av lille Nichlas også! Må bare skaffe meg noen små props. Men kanskje jeg bare skal ta noen imorgen men det jeg har foreløpig så koker det ihvertfall ikke bare bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 40 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Tar vanvittig lang tid det også.. Så er ikke sikkert at det er en løsning. Hadde ikke vært det for oss iallefall. Veldig enig, så svarte nøytralt på den (selv om utsagnet irriterte meg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 jeg ser ikke at det skulle være noen grunn for irritasjon. Det er jo bare et ærlig spørsmål 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 Det er det. Men det virker som om så mange tror at adopsjon er en enkel løsning. Og det er det jo ikke. Det er ofte en vanvittig slitsom og langdryg prosess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 jeg kan ikke se noen som helst form for bagatellisering angående adopsjon her iallfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 13 minutter siden, Absolute Entertainer skrev: Veldig enig, så svarte nøytralt på den (selv om utsagnet irriterte meg). Jeg forstår faktisk godt at det spørsmålet er provoserende. Den tanken må da være veldig langt unna. Du er så ung og har så god tid på deg til å bli gravid. Det er der fokuset er nå, selvfølgelig. Før eller senere lykkes det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Jeg forstår faktisk godt at det spørsmålet er provoserende. Den tanken må da være veldig langt unna. Du er så ung og har så god tid på deg til å bli gravid. Det er der fokuset er nå, selvfølgelig. Før eller senere lykkes det! Enig med deg! Godt skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 jeg har heller ingen problemer med at adopsjon ikke er aktuelt, altså. Bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts