Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

3 mm lykke med hjerteslag på UL idag 

Da ruger jeg på fineste blastocysten ❤️ Og for første gang ligger en liten rakker i fryseren

Julehilsen fra magen til sonen  Blir så fascinert over hvor mye som har skjedd på 2 korte uker! Helt ufattelig at dette bare var en klump da, mens nå har den tydelige armer + bein, man ser f

Posted Images

Skrevet
20 minutter siden, Annik skrev:

Ikke si slikt da! Jeg blir jo like mye eldre, på like kort tid :lol:

Neida, man fortsetter å være like ung som før :lol: 

Eldstebarnet mitt er straks 23 år han, og yngstebarnet blir 20 en måned etter det. Det føles ikke som at det har gått så lang tid, foråsidetsånn :P 

Skrevet
2 timer siden, 2ne skrev:

Neida, man fortsetter å være like ung som før :lol: 

Eldstebarnet mitt er straks 23 år han, og yngstebarnet blir 20 en måned etter det. Det føles ikke som at det har gått så lang tid, foråsidetsånn :P 

Jeg håper du har rett! :aww:

Vi har sovet hele natta i dag, med unntak av ei matpause. Jeg håper det betyr at hun bare har hatt unntakstilstand den siste uka, og at det fortsetter slik!

Hun har sovet hele natta siden vi kom hjem fra sykehuset, med noen få unntak enkelte netter. Men nå har hun hatt ei uke hvor det er SÅ kult å være oppe om natta(hun er ikke sint engang. Hun skal bare ligge i et fang/i armene og smile hele natta :wub: ) :P

Skrevet
34 minutter siden, Absolute Entertainer skrev:

Da gikk det dessverre ikke veien for oss denne gangen heller. Orker ikke utdype noe mer, annet enn at jeg håper neste positive test ikke lar vente på seg i 2 år. Livet er urettferdig innimellom :( 

:icon_cry::icon_cry::hug::hug:

Skrevet
2 timer siden, Absolute Entertainer skrev:

Da gikk det dessverre ikke veien for oss denne gangen heller. Orker ikke utdype noe mer, annet enn at jeg håper neste positive test ikke lar vente på seg i 2 år. Livet er urettferdig innimellom :( 

:console:  :icon_cry:

Skrevet
2 hours ago, Absolute Entertainer said:

Da gikk det dessverre ikke veien for oss denne gangen heller. Orker ikke utdype noe mer, annet enn at jeg håper neste positive test ikke lar vente på seg i 2 år. Livet er urettferdig innimellom :( 

:hug::hug:

Skrevet
7 timer siden, Absolute Entertainer skrev:

Da gikk det dessverre ikke veien for oss denne gangen heller. Orker ikke utdype noe mer, annet enn at jeg håper neste positive test ikke lar vente på seg i 2 år. Livet er urettferdig innimellom :( 

:console:

Så utrolig synd :(

Skrevet

Sånn her ble rommet til J :) 

Før

Lillian Mariè Ydse sitt bilde.

Etter:

 

17264372_10154991148685256_2053915817485

 

Lillian Mariè Ydse sitt bilde.

 

Litt listing igjen (måtte bestille flere klosser, de var tomme gah :P ) også venter jeg på to hyller til veggen, og en liten bokhylle fra ikea. I forbindelse med sengen er det et skrivebord også, så skal sette inn den når listingen er ferdig :)

 

  • Like 8
Skrevet
9 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

33279623992_f3c8f2ff47_z.jpg

Partaaaaaaaay! :P 

Er det sånn munn på den krokodillen som plutselig lukker seg? 

På ene lekelandet her er det nemlig en sånn, og frøkna her vle mildt satt litt satt ut når det sluknet ei lita jente og mammaen henens, hun lille jenta så rinelig satt ut selv når den åpnet seg igjen.. vi drøyer den tnoen år fant jeg ut da :lol::P 

Skrevet
10 minutter siden, Krilo skrev:

Er det sånn munn på den krokodillen som plutselig lukker seg? 

På ene lekelandet her er det nemlig en sånn, og frøkna her vle mildt satt litt satt ut når det sluknet ei lita jente og mammaen henens, hun lille jenta så rinelig satt ut selv når den åpnet seg igjen.. vi drøyer den tnoen år fant jeg ut da :lol::P 

 

Nei den er "stationary", man kryper opp gjennom munnen og sklir ned en sklie på baksiden! :)

Skrevet
3 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

 

Nei den er "stationary", man kryper opp gjennom munnen og sklir ned en sklie på baksiden! :)

Sånn den er den her også, men plutselig lukker munnen seg over deg, tror frøkna her hadde fått litt panikk da, så glad vi så åssen den var før vi prøvde den :P 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...