Wildlife Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Vet ikke hvor jeg skulle putte denne tråden. Men.. Vi kjøpte en citroen berlingo varebil i dag. Sølv. Jeg synes det er temmelig kjedelig bil og vil gjerne freshe den opp litt. Dette blir "hundebilen" vår sånjeg har lyst å dekorere bilen med noe klister opplegg. Noen som har gjort dette? Ønsker en stilig malamute eller noe men vet ikke helt hvordan og hvem jeg skal kontakte. Tips? Ingen her som er flinke til å designe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 google folie på bil og ditt område. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Jeg laget designet selv og fikk dem printet hos Nordic Print... ikke direkte billig kanskje, men de sitter bra og har holdt bra på fargen... kan vel bestemme størrelsen selv 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 http://nettdyret.no/hund/klistremerker-a-c.html På nettdyret kan man kjøpe klistremerker av mange hunderaser. Jeg har noen av disse av hunderasen min på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 http://nettdyret.no/hund/klistremerker-a-c/alaskan-malamute_2-182.html Denne er Alaska malamute hvis det var sånn du tenkte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Kjøpte på Ebay Sånt er skikkelig blodharry men bilen er jo ikke så fancy i seg selv så :/ .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 26. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 1 time siden, Katharina skrev: http://nettdyret.no/hund/klistremerker-a-c/alaskan-malamute_2-182.html Denne er Alaska malamute hvis det var sånn du tenkte på. Takl for tips men er ikke helt slik jeg er ute etter? 1 time siden, yurij skrev: Kjøpte på Ebay Sånt er skikkelig blodharry men bilen er jo ikke så fancy i seg selv så :/ .... Sett litt på ebay.. veldig lyst på noe ala dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Så noe sånt på en bil her om dagen... Si ifra hvis du finner noe, jeg er nysgjerrig jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Ellers har du alltid muligheten til å lage rimelige bil-magneter til bilen hos vistaprint (.no) - der kan du leke med egne bilder, evt. slik siluett hvis du har det, skrive hva du vil og tja, bare fantasien setter grenser. De kan også lett fjernes/byttes ut - setter ingen merker på lakken (annet enn at det er betydelig renere der magneten har sittet, da). :-) Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Google bil dekal f.eks. Finnes mange produsenter der ute. Mange kan lage på etterspørsel også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 26. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Takk for tips. Skal sjekkes ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Min bil er pryda med malamutemerker fra Amazon Mange å velge i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Vi har laget selv -har tatt utgangspunkt i et bilde, fått det "tegnet" og så bestilt klistremerker (figurskåret folie) av det motivet, som nå sitter på bilen. ble ganske bra, synes vi selv da (brukte firma lasertrykk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 27. November 2016 Rapporter Share Skrevet 27. November 2016 Om flere har tips til steder man kan få laget egen dekal, både skrift og bilde, skyt gjerne ut Dere som har bestilt hjem, har dere satt på selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. November 2016 Rapporter Share Skrevet 27. November 2016 Få se resultatet dere dom har da!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 27. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2016 Ja få see? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
connie_canine Skrevet 27. November 2016 Rapporter Share Skrevet 27. November 2016 Kjøpte dekaler på etzy.com. Veldig fornøyd! Schnauzerhodet er på sideruta til bagasjerommet og den andre med tekst er på vinduet i bagasjeluka. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 27. November 2016 Rapporter Share Skrevet 27. November 2016 Så fine klistremerker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 27. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2016 2 timer siden, CJA skrev: Kjøpte dekaler på etzy.com. Veldig fornøyd! Schnauzerhodet er på sideruta til bagasjerommet og den andre med tekst er på vinduet i bagasjeluka. Stilig? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts