minstemann Skrevet 5. November 2016 Rapporter Skrevet 5. November 2016 Hopper i det og lager meg en kull-tråd, for NÅ er det jo garantert noe på gang Flink skal ha valper, termin er 26. november, så det er akkurat tre uker igjen idag. Mor er: Fantins Daddys darling (Flink), hun er tre og et halvt år og konkurrerer i klasse tre lydighet og er premiert i BK på spanieljaktprøver. Hun er øyelyst uten anmerkninger og er HD og AA røngtet fri. Faren er Jaktviljans Fenton. Han er svensk jaktchampion. Han er også øyelyst uten anmerkninger og er HD røngtet fri. Her er et bilde av mor og far : og her er tjukkebolla : 21 Siter
Guest Yellow Skrevet 5. November 2016 Rapporter Skrevet 5. November 2016 Lykke til! Ser veldig annerledes ut enn "vanlige" ESS. Er jaktvarianten (regner med at det er det?) betydelig mindre også? Siter
minstemann Skrevet 5. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2016 2 timer siden, Yellow skrev: Lykke til! Ser veldig annerledes ut enn "vanlige" ESS. Er jaktvarianten (regner med at det er det?) betydelig mindre også? Det er jaktspringer ja, de kan jo være litt uensartet hva gjelder eksteriør - men som regel er de litt lettere i kroppen, lavere og mindre pelsa enn den tradisjonelle typen. Flink er litt liten selv til jaktspringer å være. 1 Siter
Tyttebæra Skrevet 6. November 2016 Rapporter Skrevet 6. November 2016 Så bra at foreldredyra ikke er fine eller etter fine jaktlinjer. Sikler ikke, nope, nope, nope. Lykke til med kullet! Blir spennende å følge med. 1 Siter
minstemann Skrevet 11. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2016 De siste to dagene har jeg kjent bevegelser fra valpene flere ganger! Skikkelig koselig tid! 6 Siter
minstemann Skrevet 23. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2016 Fødselen er i gang!! Tre gutter så langt. 16 Siter
minstemann Skrevet 23. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2016 til slutt ble det seks valper, to tisper og fire hanner. 10 Siter
MegaMarie Skrevet 30. November 2016 Rapporter Skrevet 30. November 2016 Gratulerer! Disse blir farlig å følge med på fremover. Jeg liker jakt springer skikkelig godt! Siter
minstemann Skrevet 2. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2016 I går måtte jeg tilbake på jobb igjen, så da har jeg hatt valpe-barnevakt som også har filmet valpene Siter
Recommended Posts