Wildlife Skrevet 9. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 2 minutter siden, Nuka skrev: Hurra @Wildlife Her fikk jeg først sms om at de måtte prøve parring igjen i dag, fordi det ikke funka i går. Men så 2 timer etter så hadde de prøvd igjen, og nå er det i boks Så er det vel bare å vente, vente og vente litt til... Det er så fælt å vente? Jeg blir dog litt skuffa jeg. Om livnader om å bli oppdatert når det skjer noe og når vi ringer 1 mnd senere for å høre, ja da er tispa inseminert og på dag 23. Men på en måte så føltes det som å gjøre et lite hopp da☺ Siter
MerlePerle Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 Akkurat nå, Wildlife skrev: Det er så fælt å vente? Jeg blir dog litt skuffa jeg. Om livnader om å bli oppdatert når det skjer noe og når vi ringer 1 mnd senere for å høre, ja da er tispa inseminert og på dag 23. Men på en måte så føltes det som å gjøre et lite hopp da☺ Ser den Heldigvis har jeg daglige samtaler med oppdretter om alt og ingenting 1 Siter
Snøfrost Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 Jeg forstår oppdretter jeg, mulig de ville vite om det ble noe resultat først (drektighet). Spesielt med inseminering, har inntrykk av at langt flere går tomme med den metoden. 1 Siter
Heidihj Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 1 time siden, Wildlife skrev: Det er så fælt å vente? Jeg blir dog litt skuffa jeg. Om livnader om å bli oppdatert når det skjer noe og når vi ringer 1 mnd senere for å høre, ja da er tispa inseminert og på dag 23. Men på en måte så føltes det som å gjøre et lite hopp da☺ Helt vanlig. De vil ikke offentliggjøre ting før de vet noe. De har mange valpekjøpere på hvert kull, og ønsker ikke oppdatere alle til enhver tid. Siter
Wildlife Skrevet 9. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 21 minutter siden, Heidihj skrev: Helt vanlig. De vil ikke offentliggjøre ting før de vet noe. De har mange valpekjøpere på hvert kull, og ønsker ikke oppdatere alle til enhver tid. 27 minutter siden, Snøfrost skrev: Jeg forstår oppdretter jeg, mulig de ville vite om det ble noe resultat først (drektighet). Spesielt med inseminering, har inntrykk av at langt flere går tomme med den metoden. Forstår det jeg og men kanskje de kunne sagt det da at de kontakter meg når ting er litt sikkert? Og så vil jeg jo gjerne få vite hvilke hannhund de endte meg slik at jeg kanskje slipper å gå å vente på noe som ikke er aktuelt en gang. Dette er snakk om en bitteliten oppdretter som ikke har nevnt offentlig at hun har planer om kull i år noen steder. Men som sagt jeg skjønner det, men man blir litt skuffa likevel? Siter
Manoshka Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 På 02.02.2017 at 8:37 PM, Malamuten skrev: Gratulerer ? Bilder? ? 30 Siter
Manoshka Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 Beklager de bilden ble litt store Siter
soelvd Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 Jeg HATER å vente. Sist tok de ultralyd på dagen en mnd etter siste parring. I så fall er det UL den 20. denne mnd. Sist gikk hun tom. Har også snakket endel med oppdretteren til Monti, de skal ha kull til sommeren og vi blir prioritert om vi vil ha derfra. Så her går det i den evige "golden eller toller"-diskusjonen Siter
Perfect Image Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 Carisma/Cara Super bortskjemt enebarn som er født her og blir her resten av livet 16 Siter
Wildlife Skrevet 13. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 Ul viste et godt kull her mwn pga uenigheter med oppdretter så velger vi å droppe valp herfra. Så da er det bare å vente på løpetid som er ventet i april? Siter
Guest 2ne Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 På 10/30/2016 at 1:41 AM, 2ne skrev: Planlegger kull og planlegger å beholde en eller to på deleie Ingen av de skal bo hjemme Blir ikke noe kull i år, satser på ett eller to til neste år i stedet Siter
tonjek Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 Blir valp på meg i 2017 [emoji2] Må bare finne den rette valpen! 3 Siter
Gjest Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 2 timer siden, 2ne skrev: Blir ikke noe kull i år, satser på ett eller to til neste år i stedet Krysser fingre for rikelig med valper neste år?. Jeg venter på oppdatering fra parring i disse dager. Etter tre år med venting (jeg VET hva jeg vil ha og fra hvem) er det omsider løpetid og fredag satte oppdretter seg i bilen med tispa for å kjøre over 3 landegrenser på bryllupstur til hannhund. Jeg kommer til å ha høy puls de neste 8-10 ukene... Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 Sitter og venter på at litt planer skal gå i boks. Vet mer i april. Jeg må jo ha en tispe? Men skjer det ikke nå så skjer det vel en annen gang @2ne så kjedelig! Men de er jo enda ung, så sjansen kommer igjen Siter
Guest 2ne Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 2 timer siden, enna skrev: Krysser fingre for rikelig med valper neste år?. Takk 2 timer siden, enna skrev: Jeg venter på oppdatering fra parring i disse dager. Etter tre år med venting (jeg VET hva jeg vil ha og fra hvem) er det omsider løpetid og fredag satte oppdretter seg i bilen med tispa for å kjøre over 3 landegrenser på bryllupstur til hannhund. Jeg kommer til å ha høy puls de neste 8-10 ukene... Det er litt for spennende å vente på valp, altså 4 minutter siden, JeanetteH skrev: Sitter og venter på at litt planer skal gå i boks. Vet mer i april. Jeg må jo ha en tispe? Det er klart du må! 4 minutter siden, JeanetteH skrev: @2ne så kjedelig! Men de er jo enda ung, så sjansen kommer igjen Ja, det går an å være fornuftig når hun er såpass ung enda. Da blir det enda et år å se om katarakten utvikler seg også, jeg syns det er greit selv om veterinæren sa at det var veldig lite sannsynlig at hun kom til å få mer enn hun har nå Siter
Sprettballen Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 Bare 4 dager til valpehenting! 13 Siter
Wednesday Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 Håper fryktelig på at det skal komme en valp til meg om noen uker! To valper blir livat, men jeg har da tvillinger, så det er jeg vant til! 6 Siter
Zappa Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 Om ca en uke får jeg vite om om jeg blir tohundseier i april Sier ikke noe mer foreløpig...er redd for å jinxe slik at det bare fødes hannhunder... Siter
SFX Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 8 timer siden, 2ne skrev: Blir ikke noe kull i år, satser på ett eller to til neste år i stedet Jeg synes det er så urettferdig at du må utsette dette, du hadde fortjent bedre Siter
Guest 2ne Skrevet 14. Februar 2017 Rapporter Skrevet 14. Februar 2017 10 timer siden, SFX skrev: Jeg synes det er så urettferdig at du må utsette dette, du hadde fortjent bedre Takk Det er overraskende greit å utsette kullet altså. Jeg har andre ting jeg må gjøre denne våren, og det var lettere å utsette kullet enn å utsette det andre Siter
SFX Skrevet 14. Februar 2017 Rapporter Skrevet 14. Februar 2017 25 minutter siden, 2ne skrev: Takk Det er overraskende greit å utsette kullet altså. Jeg har andre ting jeg må gjøre denne våren, og det var lettere å utsette kullet enn å utsette det andre Jeg er kravstor på dine vegne, og ville at du fikk til begge deler Siter
Guest 2ne Skrevet 14. Februar 2017 Rapporter Skrevet 14. Februar 2017 32 minutter siden, SFX skrev: Jeg er kravstor på dine vegne, og ville at du fikk til begge deler Det ville jo vært det beste! Men disse tispeskinna løper jo aldri når det passer oss best, gjør de vel? Siter
Zitka Skrevet 14. Februar 2017 Rapporter Skrevet 14. Februar 2017 Ca 2 uker til UL.. Det ble full klaff med parring, men med min flaks, så holder jeg ikke akkurat pusten på at det blir valper Evt så får jeg et mega stort kull og får ikke solgt en 3 Siter
SofieAurora Skrevet 15. Februar 2017 Rapporter Skrevet 15. Februar 2017 Puddelvalpene blir 3uker på lørdag og da er det bare rundt 1 uke igjen til jeg kan komme og hilse på de skjønne små! Oppdretter skal få velge riktig valp til meg, så det blir spennende uker i vente! Se så søte da!!! Disse bildene ble tatt på lørdag som var, da de fylte 2 uker gamle. 4 Siter
Recommended Posts