Yodel Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 Verdens beste jenter - Jippi (INT NORD (N S DK) Cz GI CH NV 2015 Kingwanas Jitterbug) og hennes datter Jubel (INT NORD (N SE FIN) Cz U CH Kingwanas Lovebug) venter kull SAMTIDIG, med hver sin FLOTTE, godt tittelerte, godlynte make. De har BEGGE termin 17. november. Mer om kullene, hannhund, stamtavle og helse kan sees her: http://kingwanas.com/puppies_plans.php Ultralyd bekreftet fulle magehus. Det ble (på dag 26) talt 6 hos Jippi og 7 hos Jubel! Men det er klart- UL er ingen sikker telle-metode for foster. Det blir T - og U - kull. Temaet jeg foreløpig har er "ordspill" - på begge. Disse kommer nok til å brukes: Tara Newhall (Tear a New Hole) Ted E. Baer (Teddy Bear) På U: Ulee Daway (You Lead the Way) U.P. Freehly (You Pee Freely) Har en del flere ideer, men setter pris på sonens innspill i navne-jungelen Klarer man også å inkludere "Bug" eller noe med et insekt i et av navnene? (Siden mødrene heter Lovebug og Jitterbug, liksom? Der står jeg fast...) 9 Siter
KristinR Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 Lykke til Stop Bugging Me er vel det eneste jeg kommer på akkurat nå Siter
Yodel Skrevet 16. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 3 timer siden, KristinR skrev: Lykke til Stop Bugging Me er vel det eneste jeg kommer på akkurat nå Takk! Kult navn, men må jo starte på T eller U da ? Siter
Guest Jonna Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 13 minutter siden, Yodel skrev: Takk! Kult navn, men må jo starte på T eller U da ? That's bugging me Siter
Raksha Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 19 minutter siden, Yodel skrev: Takk! Kult navn, men må jo starte på T eller U da ? u r buggn' me. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2016 (all) that Jazz. Kan jo passe sånn ca med tema Jitterbugg. Siter
Yodel Skrevet 26. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2016 På 16.10.2016 at 6:41 PM, Raksha skrev: u r buggn' me. Bådde denne og Ugga Bugga var jo kule. Ikke fine (knis), men kule! Fortsatt ikke låst på tema, så alle navn på T& U mottas med takk! Mini-hvalene blir større for hver dag! Dag 38: 9 Siter
Meg Skrevet 28. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2016 På 16.10.2016 at 6:20 PM, Yodel skrev: Takk! Kult navn, men må jo starte på T eller U da ? U stop bugging me? 1 Siter
Yodel Skrevet 29. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2016 På 28.10.2016 at 2:11 PM, KristinR skrev: Beach Bug Jammen det starter jo ikke på T eller U Siter
tutle Skrevet 29. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2016 18 minutter siden, Yodel skrev: Jammen det starter jo ikke på T eller U The/Useless Beach Bug da? Siter
Artemis Skrevet 30. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2016 Treasured/Teasing/Thoughtful/Tough/Talented/Thriving Ladybug Unbreakable Vow Upstanding Lad Unspeakable Happiness Uproarious Story Men dette med ordspill var verre da... Men Tara Newhall og Tear a New Hole var jo ganske langt fra hverandre (jeg uttaler i alle fall Tara som måte nr to her, og det er det som er vanlig(med mindre du er fra Dublin ifølge videoen ): http://youtu.be/aQ1G-eq-lu8 Siter
Yodel Skrevet 26. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2016 Veldig dårlig til å oppdatere her, men kan konstatere at Yodels hus nok en gang er invadert av jodlere. Jubel fikk 6 stk. småjodlere den 14. november. 1 rød tispe, 1 sort tispe, 1 tri hannhund og 3 sorte hannhunder. 2 dager senere fikk Jippi intet mindre enn 8 -ÅTTE- små jodlere! Dvs. at vi nå har intet mindre enn 14 nurk i huset! 11 Siter
Gjest Skrevet 26. November 2016 Rapporter Skrevet 26. November 2016 (Gru)gleder meg til bilder! Basenjivalper er farlig søte. Siter
Rocket Skrevet 26. November 2016 Rapporter Skrevet 26. November 2016 Fine småjodlerne! Dere er sikkert litt travle med en slik flokk ja! Siter
Recommended Posts