Katharina Skrevet 15. September 2016 Rapporter Share Skrevet 15. September 2016 Ene hunden min skal stille på Dogs4all men det er vell kun den ene dagen det går ann i hver rase. Kan man komme inn to ganger (lørdag og søndag) med startnummeret til hunden da? Jeg pleier å gå inn med startnummeret begge dagene selv om jeg skal stille ut kun den ene dagen på andre utstillinger, men er usikker på hvordan det gjøres på Dogs4All. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 15. September 2016 Rapporter Share Skrevet 15. September 2016 Nei, tidligere ihvertfall har det vært et startnummer for den dagen du stiller, og kan bare brukes en gang. Alle scannes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 15. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2016 Oki så da hjelper det lite å stille ut to hunder av samme rase på samme dag også da? Kan ikke scanne ett startnummer for hver dag? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 16. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2016 Gjelder startnummeret kun den dagen man skal stille om man melder på to hunder i samme rase på den ene dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 16. September 2016 Rapporter Share Skrevet 16. September 2016 Kun den dagen hunden stiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. September 2016 Rapporter Share Skrevet 16. September 2016 Nei, har du meldt på flere hunder, kan du bruke et startnummer hver dag - det har i hvert fall jeg gjort før. Men du må selvfølgelig passe på at du ikke viser alle startnummer når du kommer på lørdag. Hvis mot formodning de som står i skranken lurer på hvorfor du har flere hunder enn startnummer, så er det jo bare å si at den ene ikke er påmeldt - men det har ikke vært noe problem for meg før. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 16. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2016 Oki takk. Da melder jeg på to. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 18. September 2016 Rapporter Share Skrevet 18. September 2016 Er det ikke rimeligere å bare betale seg inn dag nr. 2 da, i stedet for å melde på to hunder? Eller hadde du tenkt å melde på to uansett? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 18. September 2016 Rapporter Share Skrevet 18. September 2016 Noen som vet om bedømming starter kl 9.00 eller kl 10.00? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. September 2016 Rapporter Share Skrevet 18. September 2016 1 time siden, Justisia skrev: Noen som vet om bedømming starter kl 9.00 eller kl 10.00? Jeg har aldri vært borti at en NKK-utstilling starter klokken 10:00 - men en rase kan selvfølgelig ha senere oppmøtetid enn 09:00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 18. September 2016 Rapporter Share Skrevet 18. September 2016 20 minutter siden, SFX skrev: Jeg har aldri vært borti at en NKK-utstilling starter klokken 10:00 - men en rase kan selvfølgelig ha senere oppmøtetid enn 09:00. Var det jeg trodde ... Ser gjennom dommerlista, og ser at dommeren for min rase kun har en rase i tillegg: Langhåret Collie. Vurderer nemlig overnatte på Lørenskog i stede for Lillestrøm, men er så kjedelig å stå opp så innmari tidlig :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. September 2016 Rapporter Share Skrevet 18. September 2016 32 minutter siden, Justisia skrev: Var det jeg trodde ... Ser gjennom dommerlista, og ser at dommeren for min rase kun har en rase i tillegg: Langhåret Collie. Vurderer nemlig overnatte på Lørenskog i stede for Lillestrøm, men er så kjedelig å stå opp så innmari tidlig :-p Nå er jeg kanskje ikke den rette til å svare i forhold til hva som er langt og tidlig for utstilling - men det er da ikke så langt fra Lørenskog til Lillestrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 18. September 2016 Rapporter Share Skrevet 18. September 2016 4 minutter siden, SFX skrev: Nå er jeg kanskje ikke den rette til å svare i forhold til hva som er langt og tidlig for utstilling - men det er da ikke så langt fra Lørenskog til Lillestrøm Nei, det er jo ikke det. Men, fordelen med å overnatte på Arena er jo at bilen alt er parkert og det er veeeeeldig kort vei. Bakdelen er at 1 dobbeltrom koster mer enn 2 rom på Triaden. Så ender vel opp der tenker jeg, så får heller bare reisefølget mitt stå opp litt tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 18. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2016 Noen som har link til dommerlista? Og hvilke grupper som har på lørdag eller søndag? Finner ikke dette jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 19. September 2016 Rapporter Share Skrevet 19. September 2016 20 timer siden, Katharina skrev: Noen som har link til dommerlista? Og hvilke grupper som har på lørdag eller søndag? Finner ikke dette jeg. http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteLillestrm.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 19. September 2016 Rapporter Share Skrevet 19. September 2016 Noen som vet om jeg kan gi bort en startnr til en vennine (håper å få smiska med meg henne som fotograf ) når jeg har meldt på en hund i flere klasser? skal gå både utstillig og agility samme dag, så blir jo fort noen startnr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 21. September 2016 Rapporter Share Skrevet 21. September 2016 På 19.9.2016 at 4:13 PM, Carro92 skrev: Noen som vet om jeg kan gi bort en startnr til en vennine (håper å få smiska med meg henne som fotograf ) når jeg har meldt på en hund i flere klasser? skal gå både utstillig og agility samme dag, så blir jo fort noen startnr Du får vel et startnummer til hver gren du starer i, ergo har du to startnummer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 21. September 2016 Rapporter Share Skrevet 21. September 2016 På 19. september 2016 at 4:13 PM, Carro92 skrev: Noen som vet om jeg kan gi bort en startnr til en vennine (håper å få smiska med meg henne som fotograf ) når jeg har meldt på en hund i flere klasser? skal gå både utstillig og agility samme dag, så blir jo fort noen startnr Ja, du kan gi bort et startnummer til en venninne om du har til overs. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 21. September 2016 Rapporter Share Skrevet 21. September 2016 Et startnummer gir adgang til en person, så har du to så kan du ta med ei venninne som "handler" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. September 2016 Rapporter Share Skrevet 21. September 2016 4 timer siden, HHC skrev: Du får vel et startnummer til hver gren du starer i, ergo har du to startnummer? jeg får vel 3 siden jeg tenkte å starte utstilling, hopp og agility, men tenkte det kanskje hadde noe å si siden de 3 startnr er til en og samme hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 21. September 2016 Rapporter Share Skrevet 21. September 2016 18 minutter siden, Carro92 skrev: jeg får vel 3 siden jeg tenkte å starte utstilling, hopp og agility, men tenkte det kanskje hadde noe å si siden de 3 startnr er til en og samme hund Ikke uvanlig at en hund har en handler i utstillingsringen og en på AG banen. Så det er det minste problemet å gi bort et start nr. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 26. September 2016 Rapporter Share Skrevet 26. September 2016 Nokon som har gått LP på Dogs4All før, og som kan sei litt om korleis det er der i forhold til andre stevner? Tenker mest på om det pleier å vere fullstappa i hallen og sånn, mykje meir stress for hunden? Vi konkurrerar mest for gøy, og er inne på tanken å melde på når vi først skal østover dit då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. September 2016 Rapporter Share Skrevet 26. September 2016 23 minutter siden, Bellare skrev: Nokon som har gått LP på Dogs4All før, og som kan sei litt om korleis det er der i forhold til andre stevner? Tenker mest på om det pleier å vere fullstappa i hallen og sånn, mykje meir stress for hunden? Vi konkurrerar mest for gøy, og er inne på tanken å melde på når vi først skal østover dit då Vet du om det enda gjelder at man må ha 1. premie fra tidligere før man kan stille i LP1 der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 26. September 2016 Rapporter Share Skrevet 26. September 2016 Akkurat nå, maysofie skrev: Vet du om det enda gjelder at man må ha 1. premie fra tidligere før man kan stille i LP1 der? Åååh, er det noke også! Må sjekke opp i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. September 2016 Rapporter Share Skrevet 27. September 2016 Veldig støy i hallen, vanskelig for hund å høre, vanskelig for fører å høre dommer - jeg synes det er slitsomt å gå lydighet på Lillestrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts