Gå til innhold
Hundesonen.no

Restaurere hundebur typ Kela


Belgerdama
 Share

Recommended Posts

Hei alle der ute. 

Jeg har lånt et typ Kela stålbur av min venninde som har litt rust og sku hatt seg en liten tanke lakk også. 

Mer det noen som har råd til hvordan man pusser ned og ordner dette?? 

Kan jeg pusse med sandpapir og kjøpe lakk på Biltema eller er det noe spess dere anbefaler? 

Tusen takk for alle svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med de som har laget buret om hva de anbefaler?

Jeg gjorde det med mitt Aluconsultbur. Jeg tenkte ikke på det først og så etter brukte bur siden mitt ikke fikk skikkelig plass i bilen - men de ordnet det for meg! Veldig fornøyd. :)

... beklager at jeg ellers ikke kan svare helt på spørsmålet ditt om hva du eventuelt kan bruke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 17 år gammelt Kelabur som naturlig nok har rustet en del.Det jeg gjorde var å kjøpe en grov børste, stål eller lignende, husker ikke helt. Børstet på de verste stedene. Så tror jeg at jeg sprayet med noe som skal holde rust vekk. Til slutt kjøpte jeg en boks med svart spraylakk på Biltema og lakket i vei. Det holdt ikke fryktelig lenge, men buret så nesten nytt ut et år eller to før det begynte å flasse av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...