Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken rase passer meg?


elisehole
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg anbefaler deg en tur på utstilling jeg,der kan du se mange raser,vurdere størrelse og utseende på en helt annen måte enn i en bok. Kanskje snakke med eiere og få et inntrykk av hva du vil like.

Jeg er oppdretter av rasen og har hatt whippet i snart 10 år. Jeg hadde en lang liste da jeg skulle velge rase, og noe av det var deriblant: liten, men stor nok til å være med på joggetur, kortpelset

Border Collie er ikke en rase man har i en leilighet. Den er ett arbeidsjern uten like og trenger helst å få bruke både kropp og sinn mange timer daglig.   Aller helst passer den inn på gård hvor den

TS; de rasene du har listet opp etterhvert er tildels svært forskjellige, når det kommer til egenskaper. Det kan kanskje være en ide og tenke skikkelig igjennom hva du ønsker av egenskaper i en hund og så lese seg opp på de forskjellige rasene. Når du eventuellt har fått snevret inn listen noe, så forhører du deg mer om de aktuelle rasene.  Det er allerde nevnt her i tråden tidligere men hvordan er bo/ jobbsituasjonen din? Studerer du? Hvis du bor i leid bolig, så er det kanskje ikke for 'evig'. Nå kan det jo selvfølgelig variere fra sted til sted men det er generellt vanskelig og finne leieboliger som tillater hund/katt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...