Guest Michellus Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Er det virkelig ingen tråd om CRUFTS enda? Ingen som følger med i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Kanskje noen kan forklare noe for meg? Både akita og japanese shiba inu (som de kalles i det rare landet som ikke kan følge resten av verden..) har fått sine best of breed osv., men ikke japanese akita inu.. er det fordi det bare var for unge/for gamle hunder der? Var kun jr. Og post graduate, whatever that is. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Evt så er de bare trege å oppdatere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Trege, er en i ringen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Åh, hvor er streamene? D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Ja jeg fant, fikk med meg Utility Group Spiser pizza å ser på nå <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2016 Åh.. Jeg fikk ikke sett gruppene i dag live. Er de lagt ut ennå?? Ser ikke sånn ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Lagt ute nå @Maria Noen som vet hva reglene for å delta på internasjonale ag stevnet til Crufts er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Aww, lille barten som måtte klø seg litt midt på banen var søt og morsom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 1 time siden, Michellus skrev: Lagt ute nå @Maria Noen som vet hva reglene for å delta på internasjonale ag stevnet til Crufts er? I Norge er det norgesmesteren i large som får tilbudet. I år kunne ikke hun, så tilbudet ble gitt til hele large-pallen på NM, hvor det desverre ikke passet for noen å reise. Han som vant SM i Sverige er ihvertfall på tur nedover nå, så kan tenke meg til at hvert land sender de(n) beste ekvipasjen(e). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 1 time siden, Michellus skrev: Lagt ute nå @Maria[emoji4] Noen som vet hva reglene for å delta på internasjonale ag stevnet til Crufts er? I Norge er det norgesmesteren i large som får tilbudet. I år kunne ikke hun, så tilbudet ble gitt til hele large-pallen på NM, hvor det desverre ikke passet for noen å reise. Han som vant SM i Sverige er ihvertfall på tur nedover nå, så kan tenke meg til at hvert land sender de(n) beste ekvipasjen(e). Åååå, så dumt! Å se halvsøsteren til Angus på Crufts hadde ikke vært så veldig feil Sent fra min D6603 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 2 minutter siden, Michellus skrev: Åååå, så dumt! Å se halvsøsteren til Angus på Crufts hadde ikke vært så veldig feil Sent fra min D6603 via Tapatalk Jepp, skulle likt å sett tantebarnet til mi jeg også Får dermed heie på Sverige i år. Helt fantastisk rå ekvipasje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urvana Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Når er det Sverige skal konkurrere i ag? :-) Sent fra min SM-G800F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 I morgen kl 11.30 (hopp), 15.25 (agility) og 18.20 (finale) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Pekingneser vant gruppa si, toy group, synes ikke noe om det. Dyret kunne knapt gå, humpa bortover. Mister respekt for crufts og dommer av det. Håper ikke den blir plassert i BIS. I utility group ble en kleinspits plassert som nr 1. Dalmatineren var min favoritt i utility group. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Skjønte det ikke med vulnerable breed. Skulle de ikke være engelske raser med født i england i små raser? Hvorfor var blodhunden da belgisk? Og er det bare irske og engelske raser- er det virkelig så betent ennå at ikke skotske får være med? Synes hele greia var litt forvirrende. Men nå hound:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Fiiiin vorsteher. Hvorfor er jeg ikke jaktdame? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Braco tok med meg storm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Kan ingenting om de, men likte Lagottoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Reagerte også på at Pekingeseren vant, var nesten vondt å se den vralte i slowmotion i ringen : / Liker Gundog gruppa som er nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Var mye lekkert, men det var ikke min favoritt som vant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 11. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2016 Jeg var litt glad for at et par av de mest overdrevne hundene ikke vant iallefall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2016 Jaktoppvisningen i går var bare festlig ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts