Titovn Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Ser at det er tilbud øyelysning på NKK Bø, til 1000,-. Det er jo noe jeg har vurdert å gjøre uansett, men må innrømme at det egentlig vil bli litt trangt om budsjettet hvis jeg skal gjøre det nå - med mindre det er en ok pris? Regner med det er varierende priser hos forskjellige klinikker, men hva ligger de prisene på? Taper jeg mye på å vente liksom, eller er de 1000,- et super-bra tilbud jeg ikke bør gå glipp av? Har tenkt til å ringe klinikken min å spørre i morgen, men syns uansett det er interessant å høre hva andre mener og har erfart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Betalte mellom 950 og 1000 rett før jul for øyelysning hos veterinær i Sandefjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Tror jeg betalte 1100 eller noe slikt for en måneds tid siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2016 Her er ca 1000,- vanlig pris, men mulig det er dyrere i det området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 1100,- betalte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Det kostet rett under tusenlappen da jeg gjorde det for en måned siden i Larvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Jeg betalte 975,- på Jessheim like før jul. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Jeg har stort sett tatt med meg 3-4 stk samtidig + at jeg gonioskoperer noen av de (en spesiell type øyenlysning som gjøres kun en gang i livet). Og da betaler jeg vel ca 800 pr undersøkelse. Tror det ligger på 950,- for en vanlig øyenlysning for en hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Jeg pleier også å få rabatt dersom jeg gjør flere ting samtidig, og avtaler alltid dette på forhånd når jeg bestiller time Sist tok jeg HD/AD på en hund og øyelyste en annen, og fikk da noen hundrelapper i rabatt. Samme gjelder valpekull, tar man hele pakka på et sted får man rabatt/pakkepris. Sist prøvde jeg å ta alt unntatt øyelysing på et annet sted (Strømsø) og øyelysning separat, men det ble ikke noe billigere, bare ekstra kjøring og ekstra mas med to turer til veterinær samme uke med sju valper og noen voksne i tillegg som skulle vaksineres og øyelyses. Neste gang blir det alt på samme sted igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Jeg betalte 975,- på Jessheim like før jul. Jeg betaler rundt 640 kr per hund der, men tar alltid i forbindelse med valpekull eller 5+ voksne hunder. Jeg tar valpepakke på Strømsø til ca 550 kr per valp også lyser jeg for 670 kr per valp. Definitivt billigste alternativet og valpene får seg noen langturer [emoji38] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Betalte rett under tusenlappen i Stjørdal for et par uker siden, 950 eller 980 ellernoe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 Noen som vet hvem som er rimeligst i Oslo-området? Evt hva har du betalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 1300 for øyelysing og goniskopi oslo dyreklinikk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 Oppdaterte priser i Vestfold/Buskerud/Østfold hadde også vært veldig gjevt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 51 minutter siden, Meg skrev: 1300 for øyelysing og goniskopi oslo dyreklinikk Stemmer det at gonoskopi er en ekstra undersøkelse og dermed koster ekstra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 39 minutes ago, Teserere said: Stemmer det at gonoskopi er en ekstra undersøkelse og dermed koster ekstra? ja. Det gjøres før øyelysingen. Samme pris (og samme øyelyser) på NMBU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2017 Prisene på øyelysing har ikke endret seg nevneverdig på et år, og ligger fremdeles på ca tusenlappen for en vanlig øyelysing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts