Gå til innhold
Hundesonen.no

Buster aktivitetsmatte


Pixie
 Share

Recommended Posts

Vi har denne matten med konvolutten, vannliljen og kremmerhuset. Var liksom start-kitet. Jeg synes det er fin hodetrim for Ilo, men han løser oppgavene ganske lett. Ser jo nå at ingen av de jeg har er nivå 3 så kanskje han hadde fått jobbet litt mer med nivå 3. Det eneste som jeg synes er litt dumt er at Ilo er en hund som ikke er så forsiktig. Han prøver f.eks. å grave frem godbitene.. En skikkelig brøyter. ;) Så oppgavene kan løsne fra matten og matten kan skli litt fordi han er voldsom. Men holder du på et hjørne på matten og fester oppgavene igjen når det løsner så går det greit. Kommer nok til å kjøpe flere oppgaver med tiden. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har denne, og frøkna elsker den. Har " start-kitet" pluss Flosshatt, Rottefelle, Vårrull, Musefelle og Rock'n Roll. Sammenlignet med f.eks. Nina Ottosson-aktivitetsleker bruker frøkna mye lengre tid på bustermatta. MEN, til tross for at hun er en liten hund på knappe 6 kilo så har hun klart å rive av en knapp på matta og raknet flere av lekene, så har man bulldoser-hunder så blir det ødelagt ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hepp skrev:

Kva var tilbudsprisen på Buddy? Syns dette virka spennande - og har Buster kube fra før, som er HEILT fantastisk til Samson...

549 for startkit med matte og tre øvelser, kampanje fra 17. til 27. februar :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...