Lola Pagola Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 To ganger. Når jeg står opp, som jo kan være alt mellom 8 til 11, alt etter fri/arbeistid, og på ettermiddag kveld, litt ut i fra når han fikk frokost. Blir mellom 4 og 6. Samme mengde hvert måltid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 To ganger om dagen, når jeg står opp og på ettermiddag/kveld en gang. Noen ganger skipper vi kveldsmåltidet om han har fått mye godbiter på trening, men oftest får han litt i skåla når vi kommer hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 De får mat en eller annen gang iløpet av dagen, alt ettersom det passer meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Han får mat to ganger om dagen, morgen og kveld, med ti-tolv timers mellomrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Jeg har valgt å fòre to ganger om dagen. Tidligere kun en, men da synes jeg de var så masete og sultene på kvelden, så da gikk jeg over til to ganger i stede. Så de får frokost når jeg står opp (mellom 05:30 og 08:00), så får de kvelds en eller gang på ettermiddagen, gjerne etter langturen er gått. Fòrer 50/50 tørt & vom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Forer to ganger om dagen, på morgenen før jeg stikker på jobb og etter tur etter jobb. I helger/ferier sklir det helt ut, så lenge hun får mat to ganger om dagen funker det fint, selv om hun gjerne prøver å vekke meg rundt tidspunktet hun vanligvis får mat på om morgenen. I jula/når jeg var sykemeldt tidligere i år f.eks fikk hun mat rundt kl 12 på dagen og i 10-12 tida på kvelden. Ikke noe problem. Egentlig skulle jeg ønske at jeg kunne fore på mye mer tilfeldige tidspunkter i døgnet, men siden mitt døgn er sentrert rundt når jeg jobber tilpasses foring og bikkja det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 En gang pr. dag. Det er mer enn nok ser jeg Stort sett blir det mellom 15 og 19 en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Fôrer to ganger om dagen, morgen når vi står opp og ettermiddag/kveld. Er ikke rutinemenneske så når på morgenen/kvelden varierer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 En gang om dagen. Noen ganger to om det er særs aktive dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Her forer vi på morgen og på kvelden. Frokosten er som regel etter jeg har vært på badet og før morgenluftinga (varierer endel etter hvordan dagen min ser ut, om jeg har jobb, skole eller fri) og kveldsmaten kommer etter 20-tiden en gang. Passer bra for både oss og hundene med de foringsrutinene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 To ganger om dagen,med ti - tolv timer mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Fòrer morgen og kveld, en gang mellom 06.30 og 23.00. Det blir ca tolv timer mellom. Av og til mer, av og til mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts