Guest *Kat84* Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Skrevet 5. Februar 2016 Aaawww For en nydelig liten fluffy ball Siter
Enits Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Skrevet 7. Februar 2016 Noe så nydelig Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Siljus Skrevet 11. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2016 Etter Yoshi ble syk, har vi ikke vært så flinke til å oppdatere tråden her Etter medisinering har vi fått oss en ordentlig valp! En aktiv, bjeffende, oppmerksom og leken liten valp, som blir 11 uker i morgen! Så da har det såklart blitt litt bilder igjen 10 Siter
Siljus Skrevet 15. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2016 I går var vi på tur med @Sanne og samboeren, så lille Yoshi fikk hilse på sitt store forbilde, nemlig Banzai! Vi møttes på trikken, og lillefluff ble så glad at han nærmest ulte når bestevennen ikke ville gi han oppmerksomhet, stakkar. Turen ble lagt om Lian, så vi fant oss en rolig, åpen plass så hundene fikk herje og leke i sitt tempo først, før vi fortsatte turen rundt Lianvannet. (Ligger flere bilder i tråden til Banzai ) 5 Siter
Poter Skrevet 15. Februar 2016 Rapporter Skrevet 15. Februar 2016 Det blir nesten søthetsoverdose med de der to! Siter
Siljus Skrevet 24. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2016 I dag måtte vi "feire" at lillefluff er så fin i formen, så vi gikk ut å herja litt i snøen og tok litt bilder! Ikkeno fornuftig, annet enn at jeg har lyst til å dele de. Jeg er så hodestups forelska i den pelsballen at det skulle ikke vært mulig 8 Siter
Siljus Skrevet 11. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2016 Vakreste pøbelfluffen Flotte bilder! Det er bare å spamme ned neste helg altså! 1 Siter
Siljus Skrevet 22. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2016 Den 17 mars var vi hos Stjørdal dyreklinikk med Yoshi, for å utrede videre og kanskje finne noe. Der tok de ultralyd av alle bukorganer, og sjekket nesen (trakeoskopi). Heldigvis fant ikke vet noe særlig av ultralyden, og han sjekket spesielt lever og blodforsyninga mtp mistanke om levershunt tidligere. Det er heldigvis avkreftet helt nå! Igjennom nesesjekken fant vet en veldig hoven, rød og betent slimhinne ganske langt inn, og den var spesielt på høyre side. Han tok en bakterieprøve fra nevnte område, som vi får svar på over påske. Da får vi forhåpentligvis rett antibiotika, så tar knekken på betennelsen! Skal inn igjen når hevelsen er borte, for å se om det er noe fremmedlegeme som sitter fast. Vi har også fått medisin mot nesemidd, ettersom vet anbefalte at alle hunder med betent nesehule blir behandlet mot nesemidd. Yoshi er også veldig klinisk frisk, og vi har hatt våre utfordringer i det daglige! Stress i kroppen min har ført til en klovnete hund som prøver å dempe, som ender opp med frustrasjon hos begge stakkar.. Det var en liten åpenbaring fra meg, siden jeg ikke visste om stresset i kroppen selv, før jeg kjente at jeg slappet av etter timen. Så de utfordringene har forsvunnet sammen med stresset mitt, heldigvis! Og i dag fant jeg ut at tannfellinga har startet! 7 Siter
Siljus Skrevet 29. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2016 Siden lille Yoshiposhi ble 4 mnd på søndag, ble det en litt forsinket 4-mnd-fotografering! Nå er det nesten tomt for snø og, så var helt greit det! Mangler bare siste snøen på gresset, så blir det litt mer fargerike bilder og. 4 mnd gammel kjekkas! Siden man er så glad i folk, må man avbryte alt for å følge med på forbipasserende Og nå har han mistet 5 fortenner, og 5 nye er på vei opp! Hvor ble lille valpen av?! 5 Siter
MegaMarie Skrevet 29. Mars 2016 Rapporter Skrevet 29. Mars 2016 Så godt å høre at han er på bedringens vei Han er nydelig 1 Siter
Siljus Skrevet 29. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2016 Tusen takk, er helt enig Siter
Poter Skrevet 30. Mars 2016 Rapporter Skrevet 30. Mars 2016 Så godt at ha ner på bedringens vei! Han er bare så vakker! Siter
Siljus Skrevet 4. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2016 Utforsker nye turstier, og i går utforska vi veien mot Rønningen! Det ble en del bilder, siden fluffen brukte opp MYE energi på å herje rundt, så vi snudde før vi var halvveis 4 Siter
Guest *Kat84* Skrevet 4. April 2016 Rapporter Skrevet 4. April 2016 Herlige lille pelsballen Det er så gøy å se valpebilder! Vill i blikket, herjer og hopper, og er bare så... Siter
MarieR Skrevet 4. April 2016 Rapporter Skrevet 4. April 2016 Han er så søt! Kommer han til å forbli såpass lys i pelsen? Syns han har veldig fin og spesiell farge nå hvertfall! Siter
Siljus Skrevet 4. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2016 Oj, glemte å poste svaret til Kat @*Kat84* han er virkelig herlig ja @MarieR takk, han er veldig søt Vi vet ikke hvordan fargen hans vil bli, så vi venter i spenning! Selv håper jeg at den forblir slik, kanskje en nyanse lysere.. Siter
Recommended Posts