Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø, 20-21/2


maysofie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Også blir det mer gjennomsiktig når folk henger seg opp i bagateller for å forklare hvorfor de tapte - at det kanskje var mer enn at hunden var i litt dårlig pelskondisjon som ga en VG, når det også s

.... Willy var visst plutselig påmeldt, han...  

Utover å telle deg fram ved hjelp av PM, som Snøfrost forklarte deg, så kan du også kjøpe katalog på utstillingsdagen. Da ser du jo hvilke klasser det er border collie i, om alle hannhundene er påmeld

Husker jeg det riktig at rasen bedømmes i rekkefølge at de starter med hannhund junior, unghund så åpen? Blir det opplyst om der ikke er deltakere i junior og/eller unghund? Står det på startnummeret hvilket nummer i rasen vi har, ikke bare startnummer 3267, 13 border collies? :lol: 

Vi skal inn i hannhund åpen :) 

Hilsen frøken grønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maysofie skrev:

Husker jeg det riktig at rasen bedømmes i rekkefølge at de starter med hannhund junior, unghund så åpen? Blir det opplyst om der ikke er deltakere i junior og/eller unghund? Står det på startnummeret hvilket nummer i rasen vi har, ikke bare startnummer 3267, 13 border collies? :lol: 

Vi skal inn i hannhund åpen :) 

Hilsen frøken grønn.

Det står ikke direkte hvilket nummer i rasen, men det står hund nummer i ringen du er. Så da er det jo bare å telle hvor mange som er påmeldt i rasene som står listet før din, hvis du ikke er første rase inn :)

Stemmer at de begynner med hanner, junior- unghund- åpen- bruks- champion - veteran og så samme rekkefølga på tisper etterpå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Siri skrev:

.... Willy var visst plutselig påmeldt, han... :aww: 

:lol::lol: Du angret før du egentlig trengte angre. Det var vel kun for at ikke jeg skulle få rett *fniser* (det er kun @2ne som alltid har rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

.... Willy var visst plutselig påmeldt, han... :aww: 

Nå ble jeg overrasket! :o:lol: 

21 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol::lol: Du angret før du egentlig trengte angre. Det var vel kun for at ikke jeg skulle få rett *fniser* (det er kun @2ne som alltid har rett)

Ja, det er litt slitsomt det der :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol::lol: Du angret før du egentlig trengte angre. Det var vel kun for at ikke jeg skulle få rett *fniser* (det er kun @2ne som alltid har rett)

Jeg liker ikke at folk får rett... :aww: 

35 minutter siden, Yodel skrev:

Ler litt av Siri :P

Hrmpf... :P 

16 minutter siden, 2ne skrev:

Nå ble jeg overrasket! :o:lol: 

:P:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2016 at 8:57 PM, maysofie skrev:

Husker jeg det riktig at rasen bedømmes i rekkefølge at de starter med hannhund junior, unghund så åpen? Blir det opplyst om der ikke er deltakere i junior og/eller unghund? Står det på startnummeret hvilket nummer i rasen vi har, ikke bare startnummer 3267, 13 border collies? :lol: 

Vi skal inn i hannhund åpen :) 

Hilsen frøken grønn.

Utover å telle deg fram ved hjelp av PM, som Snøfrost forklarte deg, så kan du også kjøpe katalog på utstillingsdagen. Da ser du jo hvilke klasser det er border collie i, om alle hannhundene er påmeldt i samme klasse eller det er noen før deg. Ringsekretærene går ikke rundt og roper opp at "det er ikke noen påmeldt i junior, unghund og åpen, så vi går rett på championklasse i dag!" ;)

Derimot har jeg som ringsekretær gjerne sagt fra i følgende scenario: En håndfull juniorer er påmeldt, det er en unghund påmeldt, og deretter et par i åpen klasse. Men tidligere på dagen kom eieren av unghunden og sa at den var hjemme på grunn av en knekt klo. Da roper jeg opp underveis i junior at unghundklasse møter ikke, så åpen klasse må holde seg klar tidligere. Det er en del av servicen når jeg sitter på den type informasjon. Men er det ingen i unghund påmeldt, da sier jeg ingenting om den klassen. Eller hvis den ene påmeldt i åpen klasse har blitt champion og jeg fikk beskjed om det tidligere, da sier jeg fra når unghund kalles inn at vi går rett på championklasse etterpå. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir spennende med elektroniske kritikker og hvor mye kaos det blir med utdeling av premiekort i ringen før de nye systemet er skikkelig innarbeidet. 

Syntes forøvrig at det er helt topp i Danmark! Syntes det er spennende å lese alles kritikker å se hva dommeren legger i sine avgjørelser.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...