maysofie Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2016 Hvem skal, når og hva? Lørdag 20. februar Gruppe 1, 5, 7, 9 og 10 Lydighet klasse 1 og 3 Agility Søndag 21. februar Gruppe 2, 3, 6/4, 8 Lydighet klasse 2 og Elite (FCI klasse 3) Dommerlister Påmeldingsfrister Ordinær manuell/elektronisk: 20. januar 2016 Utsatt elektronisk: 1. februar 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2016 Skal antagelig melde på noe, vet ikke helt hva ennå. Er lørdag som er aktuelt for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2016 Skal muligens,men har ikke bestemt meg enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2016 Skal fredag, lørdag og søndag regner jeg med. en hva jeg skal jo dugnad ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2016 Keo skal forresten på jakt etter gulsløyfe, igjen Siden agility også går på lørdag og det bare er 90kr i forskjell, så tror jeg vi kjører på med det også om prøvestevnet tidligere i måneden går bra. Er superstressa bare ved tanken på å holde tritt med agility, hopp (inkludert briefing) og utstilling samme dag, spesielt ettersom tanken er at jeg skal handle han selv i begge grener. Hva gjør jeg om det crasher med briefing og utstilling, for eksempel? For ikke å snakke om at jeg er en mester på å rote bort startnumre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2016 Jeg skal på søndag, stiller Jäger og Nora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2016 Jeg har tenkt meg dit med et par stykker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2016 27 minutter siden, maysofie skrev: Keo skal forresten på jakt etter gulsløyfe, igjen Siden agility også går på lørdag og det bare er 90kr i forskjell, så tror jeg vi kjører på med det også om prøvestevnet tidligere i måneden går bra. Er superstressa bare ved tanken på å holde tritt med agility, hopp (inkludert briefing) og utstilling samme dag, spesielt ettersom tanken er at jeg skal handle han selv i begge grener. Hva gjør jeg om det crasher med briefing og utstilling, for eksempel? For ikke å snakke om at jeg er en mester på å rote bort startnumre Er du alene i rasen, er det ikke noe problem å få flyttet eksteriørbedømmelsen - bare snakk med ringsekretær i god tid. Er det flere i rasen, må du høre med dem om det er greit å flytte alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheltienkenai Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2016 Dette blir antageligvis starten på ny utstillingssesong for vår del, tenker jeg. Dette er vår først i juniorklasse også, så er ganske spent. Så vi skal stille til eksteriørbedømmelse på lørdag for rasen Shetland Sheepdog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titovn Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 Her har jeg også planer om å dra gitt! Endelig et år det ikke kræsjer med NM i kaninhopping, woho! Jeg tror også jeg skal prøve å stille Kiska for første gang Kun for morro skyld, men hadde vært kjekt med gul slufse da. Så vi kommer bare på lørdagen da, også skal jeg gå agility med gamlefar. Så glad jeg ikke skal gå noe LP ihvertfall, det hadde blitt totalt kræsj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 Februar er en "død" mnd på andre ting. Så jeg har meldt på Talli i veteran også skal jeg kanskje stille Skessa også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 Knertis er påmeldt. Hun blei champion her i fjor, så vi er vi CACIB-jakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 (endret) Planen var et NKK raid med Tuva før hun blir for møllspist, men allerede første NKK utstillingen dropper jeg Fra tidligere dømminger ser det ikke ut som om dommeren liker Tuva sin type, så da blir det litt langt å kjøre på drittføre (det er alltid drittføre til Bø ) Men jeg har jo så lyst til å stille ut, og februar er jo en så utrolig kjedelig mnd! Red: Må få meg en ny utstilingshund som trenger ting, da kan det forsvares å reise Norge rundt Endret 4. Januar 2016 av Stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 Har lyst til å dra, se om jeg får siste CERTet på Mio, men, så har jeg valpekull og veien dit er pyton, så blir vel ikke til at jeg melder på allikevel. Å skaffe valpepass er ikke så enkelt, og ikke vet jeg om noen som skal oppover som gidder ta han med heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 Jeg har besluttet at vi nesten ikke skal stille noe i år, så vi skal da heller ikke til Bø . Jeg kjenner allerede nå at det er en deilig tanke . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 Jeg kommer med begge gutta Storm er på certjakt og Amigo ble påmeldt siden han likevel måtte være med meg på turen til Bø - da kan han like gjerne løpe et par venstresvinger Det er lørdagen som er vår dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 Da var 2stk meldt på her. Begge kan potensielt ta certet, men de har ganske ulik fremtoning så jeg regner de ikke som reelle konkurrenter. Liker dommeren hun ene godt nok, liker hun neppe hun andre like godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 12 timer siden, Siri skrev: Jeg har besluttet at vi nesten ikke skal stille noe i år, så vi skal da heller ikke til Bø . Jeg kjenner allerede nå at det er en deilig tanke . Hæ? Hva skal dere gjøre da, da? Jeg har tenkt å stille i år jeg, og vi hadde tenkt å begynne med Bø Må jo se om disse dommerene er enig med meg i at bebi er ei fin lita frøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2016 Har veldig lyst men etter en liten overraskelse på økonomifronten så har jeg ikke samvittighet til å bruke så mye på påmelding, reise og overnatting. 2017, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2016 8 timer siden, mokken skrev: Har veldig lyst men etter en liten overraskelse på økonomifronten så har jeg ikke samvittighet til å bruke så mye på påmelding, reise og overnatting. 2017, da! Gratis overnatting her, så da slipper du det utlegget ;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2016 8 timer siden, 2ne skrev: Hæ? Hva skal dere gjøre da, da? Trene litt bruks kanskje? Gå mer tur? Stelle litt mindre pels? Ja, sånne ting normale folk gjør tror jeg... ikke at jeg vet helt hva det er, men... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2016 3 timer siden, Siri skrev: Trene litt bruks kanskje? Gå mer tur? Stelle litt mindre pels? Ja, sånne ting normale folk gjør tror jeg... ikke at jeg vet helt hva det er, men... Sikker på at i det du hører andre drar, eller du får se katalogen så har du egentlig lyst til å være der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2016 57 minutter siden, JeanetteH skrev: Sikker på at i det du hører andre drar, eller du får se katalogen så har du egentlig lyst til å være der Hysj på seg... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2016 Har veldig lyst! må sjekke turnus og pengebok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 16. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2016 Oida. Det er feil i starinnlegget, ordinær påmeldingsfrist er i morgen mandag 18. januar! Så var Keo påmeldt eksteriør og agility, så krysser jeg fingrene for at det ikke kolliderer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts