Tonje Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Akkurat nå prøver jeg å finne ut hva en sang heter. Den er nokså ny tror jeg, har hørt den på radio flere ganger. Det er en fyr som synger på nord-norsk (dialekt i hvert fall og det høres ut som han er nordlenning). Litt lys stemme. Noen som vet hvilken jeg tenker på, evt artist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Lang dag hvor alt gikk på tverke, men nå er jeg kommet hjem i sofaen! Også lurer jeg på hva man gjør med døde fisk.... :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Kveldstur unnagjort, så nå går jeg rundt i stilongsen og fyrer med ved Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 6 minutter siden, Anette skrev: Lang dag hvor alt gikk på tverke, men nå er jeg kommet hjem i sofaen! Også lurer jeg på hva man gjør med døde fisk.... :P Døde akvariefisk? Hiver i søpla (og tar ut søpla med en gang). Ikke i do!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 6 minutter siden, Nemi skrev: Døde akvariefisk? Hiver i søpla (og tar ut søpla med en gang). Ikke i do!! hvorfor ikke i do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 1 minutt siden, Anette skrev: hvorfor ikke i do? Smitte. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 9 minutter siden, Raksha skrev: Smitte. Hva skjedde? hvite prikker rip Men fått en baby! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Ei som er veeldig fornøyd med og ha klart å stjele Timmys godbitball uten at han har merket det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 2 minutter siden, Klematis skrev: Ei som er veeldig fornøyd med og ha klart å stjele Timmys godbitball uten at han har merket det. Hun er så fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 18 minutter siden, Anette skrev: hvite prikker rip Men fått en baby! Auch, det kan smitte til de andre, så få tak i medisin og behandle karet. Kast fiskene i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pippin&Symra Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 48 minutter siden, Anette skrev: Lang dag hvor alt gikk på tverke, men nå er jeg kommet hjem i sofaen! Også lurer jeg på hva man gjør med døde fisk.... :P Man slenger dem i huet på alle dem som gjør at ting går på tverke! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pippin&Symra Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 33 minutter siden, Raksha skrev: Smitte. Det gjør vel ikke noe om dodraugen får litt hvite prikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Endelig er sonen tilbake (igjen)! Får bare opp "bad gateway" annenhver dag omtrent.. @BareLinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 2 minutter siden, Raksha skrev: Auch, det kan smitte til de andre, så få tak i medisin og behandle karet. Kast fiskene i søpla. har medisinert, alle ble nesten bra også ble de plutselig døde.. nå skal de ikke ha medisin før på fredag! Akkurat nå, Pippin&Symra skrev: Det gjør vel ikke noe om dodraugen får litt hvite prikker. 2 minutter siden, Pippin&Symra skrev: Man slenger dem i huet på alle dem som gjør at ting går på tverke! Kan kaste de på halve australia :lol: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 6 timer siden, *Kat84* skrev: Ah, det er kjedelig! Umulig å lære hundene å overse folk og at de ikke trenger å hilse når det nærmest blir tvangshilsing. Når du skriver dette føler jeg meg mindre "slem" mot de jeg møtte på som var på vei hjem fra skolen når turen var ferdig. Åh, så søte hunder du har ropte de ut og kom i mot. Men da var jeg tidlig ute med godbit og holdt på oppmerksomheten mens vi gikk videre og overså de som kom i mot totalt. Heldigvis funka det og begge to kunne få masse skryt når vi hadde passert Er det sånne ting som gjør at vi hundefolk blir sett på som litt rare, eller...? Og jeg sto og freste i dag. Da det kom en eldre mann med en schæfer som knurret og brølte fra magen, siggelet rant, og eieren spør: Kan de hilse????? Nei takk!!!! Den trenger å hilse på andre hunder, prøver eieren seg på. Min har løpetid svarer jeg( har ikke det). Derfor den er så giret svarer eier!!!!! AAAAAAARGHHHHHHHHH. Ellers har jeg hatt en tøff jobbdag, kjempesliten. Har vondt i pusten, og tung i brystet- håper det bare er stress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Gleder meg til mer Ringenes herre senere ikveld Trym ligger mellom beina mine og har fritak fra skjermen akkurat nå, han vippa nesten Vigdis oppi den for en liten stund siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 1 time siden, Krutsi skrev: Neida, gjør det også hvis jeg må ut blant folk, feks jobb Snilt av deg Inne fra tur, straks middag. Sovna på sofaen tidligere, og er ikke helt i form. Men det går seg vel til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 6 minutter siden, Pippin&Symra skrev: Det gjør vel ikke noe om dodraugen får litt hvite prikker. Hva galt har dodraugen gjort a? @anette sånt skjer bare. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Hva kjøper man i 2-års gave til nevøen som har alt av både klær og leker...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 4 minutter siden, MarieR skrev: Hva kjøper man i 2-års gave til nevøen som har alt av både klær og leker...? Bobleplast pakket inni en fin og glitende eske med masse pakkebånd :aww: 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 1 minutt siden, Fillerya skrev: Bobleplast pakket inni en fin og glitende eske med masse pakkebånd :aww: Og to ballonger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 7 minutter siden, MarieR skrev: Hva kjøper man i 2-års gave til nevøen som har alt av både klær og leker...? Billetter til badeland! Eller trommesett som straff til foreldrene som kjøper alt til ungen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 1 minutt siden, mokken skrev: Billetter til badeland! Eller trommesett som straff til foreldrene som kjøper alt til ungen! Det var lurt! Skal absolutt sjekke den muligheten og andre opplevelses-gaver! Han har enormt stor familie på morssiden, så det aller meste av både klær og leker har han arvet :) Har truet med trommesett, for guttungen hadde digget det, han elsker musikk/bråk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Kom over en burdiskusjon på FB idag, i blant så lurer jeg på hvor langt folk ser forbi nesa si. X: Det er dyremishandling å ha hunder i bur, spesielt på et hundestevne! Jeg blir så sint hver gang vi er på konkurranse, det er bur overalt, at folk ikke tenker. Y: Hvor har du hunden din på stevne da? X: I bilen. Y: Løs i bilen? X: Nei, i bilburet sitt. Y: Så hunden sitter i bur i bilen til den skal inn i ringen, så i buret i bilen igjen? Hvordan er det annerledes enn å ha hunden i bur rundt ringen? X: Burene rundt ringen er i veien, de stresser andre hunder. Så må de sitte i tøyburet sitt hele dagen å se på, hvordan er det rettferdig for hunden? . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Jeg trodde jeg foretrakk hjemmeeksamen jeg. L.O.L FML etc. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts