Tinkie Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 På 3.11.2015, 15.47.11, SFX skrev: En rusletur på tomta vår. Noen fant et gjørmehøl :p Hvorfor har ingen kommentert på SVEISEN til Glam ennå?! På 3.11.2015, 20.05.02, Pippin&Symra skrev: Er det bare hos meg at den røde dotten som viser antall deltakere i chatten har lagt seg helt til høyre på skjerma? ÅH, DET ER DET DEN ER! Jeg har hatt den dotten en stund nå, men jeg har ikke for mitt bare liv klart å skjønne hva den er for noe... I dag har jeg sittet i en time på kafé og lest bok, vært på Plantasjen i et kvarter, og sittet på en rolig pub med et vennpar i en time på kvelden. Og that's it. Og nå er jeg utslitt. Det var sikkert lurt å takke ja til den sykemeldingen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 12 minutter siden, Christine skrev: Det var først i forrige uke det gikk opp for meg at det ikke var en skrivefeil i programnavnet Innimellom så er du litt blÅnn altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 Jeg har pratet med mamma på tlf i to timer. Det var godt det! Jeg trenger mammaen min, uansett hvor gammel jeg blir. Hvem skal jeg ringe nå tro? Bror? Jeg og hundene fikk selskap på tur, så den ble ikke like kjip som jeg hadde sett for meg fordi vi måtte gå båndtur i "sentrum". Merker at denne mørketida har tatt hardt grep om meg allerede og gjør meg litt trist fordi jeg ikke får gått så mye i marka/fjellet nå. Jeg er så avhengig av det! Gleder meg faktisk til snøen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 1 minutt siden, Line skrev: Innimellom så er du litt blÅnn altså Jeg får ofte slike aha-opplevelser over ting som jeg strengt talt burde skjønt for årevis siden Som typen sier: "Det er OK at du er litt treg i oppfattelsen, men enkelte ganger bør du holde kjeft å la det passere i stillhet." Det var først for noen måneder siden det gikk opp for meg hvorfor det heter "fastfood" Burde sikkert latt det passere i stillhet, men jeg blir jo så glad når jeg finner ut slike ting! (Jeg skylder faktisk på at jeg er en overtenker. I mitt hode er ikke ting enkelt, så at fastfood kalles det fordi det er kjapp mat har liksom vært for "lett" til at jeg forstår det ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 Jeg har brukt over 8t, muligens nærmere 12t på kjemi i dag... Takk for latteren @Krutsi den trengte jeg! Nå drar jeg det litt i tvil hvor sann den er, men den var i aller høyeste grad underholdende! Nå skal jeg straks ha litt frisk luft = gå tur med to av hundene. Så skal senga vurderes eller om det blir litt mer kjemi først. Eksamen på fredag, før jeg kaster meg over nytt kjemifag på mandag... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pippin&Symra Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 29 minutter siden, Tinkie skrev: Hvorfor har ingen kommentert på SVEISEN til Glam ennå?! Joda, det har vi. Han ser ut som han spiller hammondorgel i dansebandet på Kielferga. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 Første kveld i leiligheten Gleder meg til å utforske skogen i morgen, det blir så herlig å ha diiiiiiiger skog i umiddelbar nærhet! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 Jeg hadde glatt tatt svina om det bare var Milva som måtte bli kompis, dette er hunden som vasket en musebaby i hagen. Kattene, derimot. @mushi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 37 minutter siden, Christine skrev: Jeg får ofte slike aha-opplevelser over ting som jeg strengt talt burde skjønt for årevis siden Som typen sier: "Det er OK at du er litt treg i oppfattelsen, men enkelte ganger bør du holde kjeft å la det passere i stillhet." Det var først for noen måneder siden det gikk opp for meg hvorfor det heter "fastfood" Burde sikkert latt det passere i stillhet, men jeg blir jo så glad når jeg finner ut slike ting! (Jeg skylder faktisk på at jeg er en overtenker. I mitt hode er ikke ting enkelt, så at fastfood kalles det fordi det er kjapp mat har liksom vært for "lett" til at jeg forstår det ) ! ! Jeg får også noen slike innimellom, men jeg blir dritflau og holder pent kjeft *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 22 minutter siden, Raksha skrev: ! ! Jeg får også noen slike innimellom, men jeg blir dritflau og holder pent kjeft *fnis* Det gjør ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 2 minutter siden, Krutsi skrev: Det gjør ikke jeg Hvorfor ble jeg ikke overrasket? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 1 time siden, Christine skrev: Jeg får ofte slike aha-opplevelser over ting som jeg strengt talt burde skjønt for årevis siden Som typen sier: "Det er OK at du er litt treg i oppfattelsen, men enkelte ganger bør du holde kjeft å la det passere i stillhet." Det var først for noen måneder siden det gikk opp for meg hvorfor det heter "fastfood" Burde sikkert latt det passere i stillhet, men jeg blir jo så glad når jeg finner ut slike ting! (Jeg skylder faktisk på at jeg er en overtenker. I mitt hode er ikke ting enkelt, så at fastfood kalles det fordi det er kjapp mat har liksom vært for "lett" til at jeg forstår det ) Man må bare le av det. Det er fortsatt snakkis på jobben den dagen jeg oppdaget hvorfor vi måtte fylle oppi vann av akvarier i ny og ne. Hadde alltid grublet på hvorfor det var så stor forskjell fra akvarium til akvarium på hvor mye som fordampet. En dag gikk det opp et lys for meg: Når vi fanger fisk, tar vi vann fra akvariene fiskene bor i som blir med kunden hjem. Tok tre år før det gikk opp for meg, og da hadde jeg tatt ut vann fra akvariene hver eneste dag når jeg solgte fisk.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 6 minutter siden, Raksha skrev: Hvorfor ble jeg ikke overrasket? Nei, si det.. Jeg har jo alle filtere på plass bestandig, så kan jo ikke være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 2 minutter siden, Krutsi skrev: Nei, si det.. Jeg har jo alle filtere på plass bestandig, så kan jo ikke være det Yep. Alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 9 minutter siden, Krutsi skrev: Nei, si det.. Jeg har jo alle filtere på plass bestandig, så kan jo ikke være det På plass - i skapet da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 2 minutter siden, Line skrev: På plass - i skapet da eller? Sånn langt langt inne et sted, sitter det en gnom og rister på hodet når jeg åpnet kjeften min på refleks (igjen) red: men jeg har blitt flinkere på å ikke dele mine meninger da.. Og unngå de hvis folk spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 2 timer siden, Raksha skrev: Hatt snekkere på befaring i kjellern i kveld, håper de kommer med fornuftig forslag og svigermor godtar, så de kan begynne bygging i løpet av vintern. Da får svigersøster eget gjesterom der nede og jeg kan pusse opp det oppe og ha besøk, endelig! Noen som vil komme på besøk ? Jaaaaa (lov å drømme i allefall) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 OMG http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14624751.ab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 16 minutter siden, Ganzie skrev: Jaaaaa (lov å drømme i allefall) Er vel ingen grunn til at det skal måtte bli med drømmen vel? *lokke med kaniner og skinn* (men det er ikke ferdig før til våren da *sukk* Om ting blir godkjent og holder tidsplanen... Sommern kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 Gubben har klipt med maskin og Chris Christensen saks Flink mann Antageligvis operasjon imorgen... om ting går som planlagt, men gjør de det? :P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 16 minutter siden, Pringlen skrev: OMG http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14624751.ab Etter hva jeg kan tolke ut fra den, så skjedde det mye rart på 80-tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 Akkurat nå, Tommy skrev: Etter hva jeg kan tolke ut fra den, så skjedde det mye rart på 80-tallet? ironisk nok så jeg på https://www.youtube.com/watch?v=3nQorN4gSVQ :P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 1 minutt siden, Tommy skrev: Etter hva jeg kan tolke ut fra den, så skjedde det mye rart på 80-tallet? Og 70 tallet, tydeligvis. Noen fikk nok i seg ting de ikke tålte... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 4. November 2015 Rapporter Share Skrevet 4. November 2015 24 minutter siden, Pringlen skrev: OMG http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14624751.ab Åh fysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 5. November 2015 Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 Har tatt meg pitteliten ferie nå, og hvorfor er jeg da lys våken 0630? Tidligere enn jeg vanligvis står opp? greit at jeg sovna kl 21 ellernoe i går, men i alle dager da Skal det ha noe å si og Jeg trenger litt ferie Nei, får bla frem Harry Potter og spoone litt med Thorvald som ikke har problemer med å sovne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts