Anette Skrevet 15. November 2015 Rapporter Share Skrevet 15. November 2015 Japp... Denne dagen i bilder. Pluss en time felt trening i skogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 15. November 2015 Rapporter Share Skrevet 15. November 2015 To dager på utstilling tar knekken på en liten valp. Han er så pudding at jeg nesten føler meg litt slem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. November 2015 Rapporter Share Skrevet 15. November 2015 Startet med en liten lufting (5 min) så ble det 2 økter feltsøk på Vims og drøyt 14 km sykkeltur på begge to etterpå, 5 min lufting etter noen timer (de drikker så forferdelig mye når vi sykler), og så blir det nok 10-15 min før sengetid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 15. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2015 26 minutter siden, Malamuten skrev: Startet med en liten lufting (5 min) så ble det 2 økter feltsøk på Vims og drøyt 14 km sykkeltur på begge to etterpå, 5 min lufting etter noen timer (de drikker så forferdelig mye når vi sykler), og så blir det nok 10-15 min før sengetid Som jeg savner sykkelturer (og alle andre turer) sammen med dere! I dag fikk hundene lufte seg selv utenfor hytta i nysnøen og snuse opp små biter av sauekjøtt som jeg kasta utover. Deretter ble det 6,5 time i bil (kjørte hjem fra Oppdal-ish til Førde, de fikk to lufteturer på veien nedover også), så en kort luftetur da vi kom hjem (ca 15min) og så en tur i nabolaget på 40 min etter at vi hadde spist middag. Satser på mer action for de i morgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. November 2015 Rapporter Share Skrevet 15. November 2015 Akkurat nå, Tonje skrev: Som jeg savner sykkelturer sammen med dere! I dag fikk hundene lufte seg selv utenfor hytta i nysnøen og snuse opp små biter av sauekjøtt som jeg kasta utover. Deretter ble det 6,5 time i bil (kjørte hjem fra Oppdal-ish til Førde, de fikk to lufteturer på veien nedover også), så en kort luftetur da vi kom hjem (ca 15min) og så en tur i nabolaget på 40 min etter at vi hadde spist middag. Satser på mer action for de i morgen Jeg og. Du får ihvertfall ta med deg ski hjem til jul :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 15. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2015 Akkurat nå, Malamuten skrev: Jeg og. Du får ihvertfall ta med deg ski hjem til jul :D Oh yes! Gleder meg (får krysse fingrene for at det blir snø da ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. November 2015 Rapporter Share Skrevet 15. November 2015 Hehe, ja det er jo ikke sikkert, men vi har bestilt snø så da satser vi på at det blir det Edit: Viss ikke får du ta med sykkel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 18. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2015 I går ble det en time tur i øspøsende regn sammen med @Bellare. På kvelden fikk de godbitsøk inne (da må de sitte på gjesterommet i "bli" mens jeg gjemmer godis rundt om i hele leiligheten), og så trente jeg og Blaze litt på apportering. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. November 2015 Rapporter Share Skrevet 18. November 2015 I går ble det bare trening på begge to, feltsøk og litt lydighet, pluss noen små luftinger da. I dag ble det lufting i dag tidlig, en drøy time båndtur i formiddag og litt lp i kveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. November 2015 Rapporter Share Skrevet 18. November 2015 En liten joggetur midt på dagen, ellers bare sofakos og småluftinger i nabolaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 19. November 2015 Rapporter Share Skrevet 19. November 2015 Vi har spoona litt i senga, han har fått mat og vært ute og tissa. Vi rekker ikke mer på morgenen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2015 I dag har vi vært på sykkeltur på en skosvei, det var lenge siden sist. Starta rolig med 7 km (samboern var også med og syntes det var nok ) hvor begge hundene løp løse hele veien. De har savna det tror jeg for de bjeffa og kava seg opp hver gang vi stoppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 19. November 2015 Rapporter Share Skrevet 19. November 2015 Ble en time løs på tur med kløven på, resten av dagen har vi slækka inne i varmen og sett på tv. [emoji16] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. November 2015 Rapporter Share Skrevet 20. November 2015 Torsdag var vi først på agilitytrening også en tur i skogen med 3 tollere og eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. November 2015 Rapporter Share Skrevet 20. November 2015 45 minutter tur. Møtte en jogger for første gang i skogen FYSJA MEG sa Murphy. Hyggelig jogger og tok seg tid til å prate og la henne hilse. Så var jeg i hallen og trente en time, mest med Talli. Men Murphy fikk 3x 5 minutter leke og få godbit økt. og begynt med en sitt og følge. Så var Murphy til veterinær for vaksine. Murphy er nok ferdig for dagen tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 20. November 2015 Rapporter Share Skrevet 20. November 2015 Sofakos, varme hverandre i senga og så har vi lekt med 4 andre hunder på fotballbanen borti her en times tid. Latmannslufting må til når eier har vært syk i dagevis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 20. November 2015 Rapporter Share Skrevet 20. November 2015 Prøvd å overbevise frøkna om at polare lavtrykk ikke er det samme som dommedag, men hun trodde ikke på meg og prøvde å søke tilflukt hos naboen da vi skulle gå tur Fantastisk å bo i nord med en hund som hater snø altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Prøvd å overbevise frøkna om at polare lavtrykk ikke er det samme som dommedag, men hun trodde ikke på meg og prøvde å søke tilflukt hos naboen da vi skulle gå tur [emoji14] Fantastisk å bo i nord med en hund som hater snø altså Hehehe...du har en spennende vinter i møte med andre ord Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Dagen derpå.... Sovet lenge, frokostsøk i hagen, slækking på sofaen, liten tur i skauen, noen ærend på vei hjem også sofatilværelse resten av kvelden. Og! Vi har fyrt i ovnen! Heaven is near, hilsen Lykke luksusdyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Gikk tur rundt skytebanen med begge to (ca 2 km) imens forsvaret drev på. Så fikk Talli 30 minutter LP trening. Hadde planer om å trimme Talli mer, men så endte jeg brått på Bjerke travbane. Talli fikk være hjemme og Murphy fikk være med på miljøtrening noen timer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Vi har vært i vinter-marka i dag 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Vi har vært på lang, fin tur i skogen. Hadde skogen helt for oss selv Ellers har vi kost og trent litt nosework i stua Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Meg og Oscar har vært på kurs i weightpulling i dag 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 22. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2015 Jeg og hundene har vært på topp-tur i strålende sol og frost. Brukte 1,5 time til toppen og nesten like lang tid ned igjen, det var glatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. November 2015 Rapporter Share Skrevet 22. November 2015 I dag var Talli sin dag Murphy fikk snoke litt i stallen etter vi hadde vært å ridd. Og Talli var med ett par timer ute for å ri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts