Gå til innhold
Hundesonen.no

Oversette fransk kritikk?


Ingidano
 Share

Recommended Posts

Jeg kan oversette den hvis du kan transkribere den. Jeg suger til å tolke håndskrifter.

Sliter litt med å forstå håndskriften selv, men her er ett forsøk. Har satt spørsmålstegn der eg ikke er sikker på ord/bokstav. 

Nr 1: 

4,5 mois, deulíne(?) en cours, belle cisaille. Belle ligne de dessus, encolire(?) un pen droite, poitrine d?rt descende. Angelato avant un pen droite, exc à l'amiere. Belle ossatune om taille. Gáre um pen anondi. Stop suffis. Chanfreu lig. busque. Bon (?) sombres oreilles longuettes. Um pen lages á la base et porties ecantees. Bonnes allures de femme. La prise de fouet n'est pas parfait. 

Nr.2:

3,5 ans. Dent. compl. encisaile. Masculine bonne taille & bonne qualité fourrure & un per de noux(?). Construit en moutant, mauque(?) un pen de svitie(?) d'encolure, granst(?) bien sorti, dos long manquant de ráble, croupe ruyante(?). Poitrine bien (pil ned). E. ang. av. tarr. ossalíne suff. pr taille. Porhail(?) um pen sene. (?) lég anondi. Stop allongé, charfein(?) hettement busque. Bonne subs sons tiul + bon menton. Beaux yeux sombres en amande. Oreilles m. porvees in pen écantées. Manque actuellement de caudit. Rawe(?) un pen post. Fouet porté (?) gai.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5 måneder, [deutine er jeg ikke sikker på hva betyr] gange, vakkert saksebitt [antar jeg - det betyr saks eller hagesaks]. Vakker overlinje. En rett [noe], dypt bryst (?), Vakker type for størrelsen (eller, vakker noe for størrelsen). Sufficient stopp. Gode [lange?] mørke ører. Ser ut som en vakker kvinne (lovende). [Og så er det noe som ikke er perfekt.]

 

3,5 år. Komplett saksebitt. Maskulin av god størrelse og god pelskvalitet. Godt bryst. Vakre mørke mandeløyne. Noe om ørene hans. Munter!

 

Den siste var det mye jeg ikke forsto, Montout tror jeg er et sted i Belgia, og det er snakk om kroppsbygningen hans. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5 måneder, [deutine er jeg ikke sikker på hva betyr] gange, vakkert saksebitt [antar jeg - det betyr saks eller hagesaks]. Vakker overlinje. En rett [noe], dypt bryst (?), Vakker type for størrelsen (eller, vakker noe for størrelsen). Sufficient stopp. Gode [lange?] mørke ører. Ser ut som en vakker kvinne (lovende). [Og så er det noe som ikke er perfekt.]

Tror det som ikke er perfekt er at valpen ikke ville la dommeren håndtere han. Sikkert en kommentar på det :) 

3,5 år. Komplett saksebitt. Maskulin av god størrelse og god pelskvalitet. Godt bryst. Vakre mørke mandeløyne. Noe om ørene hans. Munter!

 

Den siste var det mye jeg ikke forsto, Montout tror jeg er et sted i Belgia, og det er snakk om kroppsbygningen hans. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe mer!

Takk for hjelp! Det hjalp godt på, forsto ikke så mye på egenhånd og google translate ble bare rot :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...