Ozzy Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Startet dagen litt dritt, var tom for kaffe. Men da ble det te i stedet. Etter frokost og en tur så tok jeg litt kloklipp før jeg dro på jobb. På jobb så selger jeg ting Jeg bærer ting ( Det er SÅ gøy å ha lager i 2.etasje, opp, ned, opp, ned...) Spiste litt lunch. Synes å huske at denne var skikkelig god, men jeg huska feil gitt.. Så fikk vi en levering med fôr og kattesand som hadde velta på lastebilen. Alt var strøtt utover. Så da var det bare å brette opp armene og hjelpe til.. Overraskende nok var ikke en eneste ting ødelagt. Var fortsatt sulten etter lunchen, så da spiste jeg igjen. Ble en ganske skuffende opplevelse. De sprøe kulene i yoghurten var vasne, og plutselig beit jeg i noe hardt og da hadde piercingen ramla ut. Også kom en fornøyd kunde innom, han hadde lagt opp akvariet sitt og lurte på om ikke jeg ville ha den siste som var igjen, han var så fornøyd med meg så det fortjente jeg jo! På slaget seks satt jeg i bilen, klar for å råne hjem. Var hjemme litt over halv syv, maten var ikke helt ferdig så da satte jeg med ned for å spille litt Diablo mens vi ventet. Så ble det litt mye greier, også brant sausen seg. Så da var det godt vi hadde backup. Jeg fikk også sluppet ut gavefisken. Og litt over åtte var vi på skytinga. Ba om et enkelt og greit våpen siden jeg er ganske fersk, og endte opp med det eldste de hadde som gikk i lås i tide og utide og ene gangen kimma kula seg fast. Jaja, skøyt bra mtp våpenet synes jeg 22.00 var vi på vei hjem. Så var det å henge litt med Damir og spille bittelitt før vi la oss. Han fikk nytt "bein" og var fornøyd med det, men det måtte kastes da han begynte å blø et eller annet sted når han spiste på det. Lite hund idag, men jeg har knapt sett dyret så dablir det litt sånn 4 Siter
Tekopp Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Jeg får så lyst til å lære meg å skyte selv nå. Er det egentlig noe vanskelig? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Haha, ikke akkurat noen kulinarisk höjdare denne dagen, skjønner jeg. Siter
Stine Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 En litt kaotisk dag? Så gøy med skyting da, jeg har lyst til å prøve det selv men det får vente litt til neste år eller noe Siter
Teserere Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Så kul fisk! Herregud så store labber Damir har Siter
Khela Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Damir Elsker snappene dine av han Flink skytter! Det kommer seg fortere enn du aner Skyting er gøy gøy gøy!! Siter
Ozzy Skrevet 2. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2015 Jeg får så lyst til å lære meg å skyte selv nå. Er det egentlig noe vanskelig? Litt vanskelig er det men ikke veldig. Så lenge du tenker sikkerhet og får et skikkelig sikkerhetskurs kommer resten etterhvert Knallgøy! Haha, ikke akkurat noen kulinarisk höjdare denne dagen, skjønner jeg. Hatt verre dager Men alt kan ikke alltid gå på skinner heller, det blir kjedelig! En litt kaotisk dag? Så gøy med skyting da, jeg har lyst til å prøve det selv men det får vente litt til neste år eller noe Litt bare Kjør på, det er kjempegøy Så kul fisk! Herregud så store labber Damir har Jeg veit Damir Elsker snappene dine av han Flink skytter! Det kommer seg fortere enn du aner Skyting er gøy gøy gøy! Alle elsker Damir Ja det er fryktelig gøy! Samboeren skyter nesten bare i det sorte, han har skutt litt med rifle men føler at jeg må peise på så jeg blir bedre enn han! 2 Siter
Khela Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Heier på deg! Konsentrer deg om jevnt og rolig avtrekk, så skal du nok se at du får bedre samling og! Siter
Ozzy Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2015 Heier på deg! Konsentrer deg om jevnt og rolig avtrekk, så skal du nok se at du får bedre samling og! Ja. Sliter med at jeg fokuserer med venstre øye automatisk. Må ordne meg en øyelapp eller noe 1 Siter
Lunatic Skrevet 3. September 2015 Rapporter Skrevet 3. September 2015 Det EverClean bildet fikk meg til å grøsse! Been there, done that! Så ut som en god dag sånn alt i alt. Misunnelig på gavefisken! Sånne kunder er skikkelig koselige Siter
Ozzy Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2015 Det EverClean bildet fikk meg til å grøsse! Been there, done that! Så ut som en god dag sånn alt i alt. Misunnelig på gavefisken! Sånne kunder er skikkelig koselige Var forsekker overalt også men følte ikke for å ta så åpenlyst bilde foran en stressa lastebilsjåfør Ja elsker sånne kunder! De som virkelig setter pris på deg Siter
Recommended Posts