Ingvild Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Første dag av siste studieår for meg i dag: Jeg våknet sånn i halv åtte-tiden, men tok ikke første bilde før klokka ni da jeg spiste frokost: Klokka ti ventet jeg på disse to for å gå til universitetet: Klokka elleve var jeg i forelesning: Klokka tolv var det tid for lunsj: Klokka ett var vi på vei til neste forelesning: Klokka to var jeg i forelesning: Klokka tre var vi på vei hjem fra butikken: Klokka fire var det tid for middagslaging: Klokka fem var jeg på presidiemøte i Trøndernes Fagforening: Klokka seks var jeg fremdeles i presidiemøte, og vi bladde gjennom noen gamle salmehefter: Klokka sju hadde vi byttet lokasjon for å være med på skrivekveld til revyen vi skal ha i november: Klokka åtte satt vi og så på en gammel revy for å få litt inspirasjon: Klokka ni var det faktisk et litt produktivt øyeblikk. Revyskriving er vanskelig! Klokka ti var jeg hjemme igjen og hadde installert meg i godstolen for å lese litt pensum. Her blir jeg sittende til det straks er sengetid. 9 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Det er sånne her EFIT'er som er fine å ha. Sjøl er jeg veldig fornøyd med en EFIT jeg lagde fra Athen i sin tid. Digger at du nå har tid til å gjøre mer av det du har lyst til å gjøre mtp sosialt og studier. 1 Siter
tutle Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Det første jeg tenkte var: ååå ser ut som en koselig kollasje av ordentlig studenthygge! Det andre jeg tenkte var: var da fælt så den hunden lignet på en rev da Det tredje jeg tenkte: Det fjerde jeg tenkte: kul t-skjorte 2 Siter
Guest lijenta Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Reint så en blir misunnelgi studier og sosialt Siter
HeleneFS Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Så utrolig fine efit-bilder du har tatt, virker som en superkoselig sosial student-dag . 2 Siter
*Marianne* Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Det er når jeg ser sånt jeg savner Ås og studentlivet 2 Siter
Benedicte Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Så sosial og koselig EFIT! 1 Siter
Stine Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Får skikkelig lyst til å studere av denne EFITen 1 Siter
LØJ Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Jeg hadde også første studiedag på Ås i går, dog har jeg noen år igjen... Ser ut til at Ås blir en fin erfaring etter denne EFITen 1 Siter
Teserere Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Så ut som en hyggelig dag! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Nå savnet jeg brått studentlivet... kanskje jeg skal ta en master jeg og (nei orker ikke). 1 Siter
Ingvild Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2015 Takk for hyggelige kommentarer! Studenthverdagen min er ganske så fin! Det er sånne her EFIT'er som er fine å ha. Sjøl er jeg veldig fornøyd med en EFIT jeg lagde fra Athen i sin tid. Digger at du nå har tid til å gjøre mer av det du har lyst til å gjøre mtp sosialt og studier. Ja, det er litt koselig å ha en del av disse bildene egentlig. Vurderer å bestille papirkopier og lime inn i album, jeg har nemlig noen ledige sider i et fotoalbum jeg har liggende. Det er koselig med hverdagsminner! Det første jeg tenkte var: ååå ser ut som en koselig kollasje av ordentlig studenthygge! Det andre jeg tenkte var: var da fælt så den hunden lignet på en rev da Det tredje jeg tenkte: Det fjerde jeg tenkte: kul t-skjorte Haha! Reven er et nokså enkelt kjæledyr å ha i hus. Og t-skjorta er vår fine foreningsskjorte. På ryggen står alle trønderlovene. Jeg hadde også første studiedag på Ås i går, dog har jeg noen år igjen... Ser ut til at Ås blir en fin erfaring etter denne EFITen Åh, du kan bare glede deg! Jeg har i alle fall stortrivdes her. 2 Siter
Recommended Posts