Polfarer Skrevet 20. April 2016 Rapporter Skrevet 20. April 2016 Gratulerer med dagen til Katla! Hvor høy og tung er hun blitt? 1 Siter
Argyr Skrevet 20. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2016 Det vet jeg ikke, for jeg har ikke giddet å måle på en stund og jeg klarer ikke veie henne alene lenger. Får få veiehjelp når jeg husker det og måle samtidig. Hun har nok ikke vokst så veldig mye, hun er en snerten liten frøken. Siter
simira Skrevet 20. April 2016 Rapporter Skrevet 20. April 2016 Så stor og vakker hun er blitt! 1 Siter
Argyr Skrevet 20. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2016 Akkurat nå, simira skrev: Så stor og vakker hun er blitt! Takk, jeg er selvsagt helt enig. 1 Siter
Lunatic Skrevet 20. April 2016 Rapporter Skrevet 20. April 2016 Grosserhjertet mitt blir så lykkelig hver gang du oppdaterer! Gratulerer masse med dagen til den søte og vakre! 1 Siter
Argyr Skrevet 26. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2016 Mobilbilder fra hagen. Dita har funnet en skatt som har ligget under snøen Katla tygger på en bit hest Og er pen Og.. Ja.. Jeg lurer på hva Dita egentlig er for noe, synes hun likner mer og mer på en blanding av staff og bc, egentlig. Hun skal være blanding av bc (mor) og rottweiler/spansk mastiff (far), men det virker ikke veldig sannsynlig mtp størrelsen hennes. Har prøvd å komme i kontakt med folk som vet og spurt på grupper på fb, men ingen vet noenting, ingen kjenner søsken.. Jeg klarte å spore opp første eier etter oppdretter, der fikk jeg vite at det var de rasene som ble oppgitt og sånn ca når hun er født, men hun ble overlevert på et møtested og vedkommende husket ingenting om oppdretter. Jeg får sannsynligvis aldri vite hva hun er og hvor hun kommer fra, og det spiller egentlig liten rolle, men det hadde jo vært moro. 3 Siter
Siri Skrevet 26. April 2016 Rapporter Skrevet 26. April 2016 1 time siden, Argyr skrev: Jeg lurer på hva Dita egentlig er for noe, synes hun likner mer og mer på en blanding av staff og bc, egentlig. Jeg satt og kikket på det første bildet du la ut nå, og tenkte akkurat det samme. Det er noe med øyepartiet som var veldig staff-aktig, synes jeg . Siter
Argyr Skrevet 26. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2016 Akkurat nå, Siri skrev: Jeg satt og kikket på det første bildet du la ut nå, og tenkte akkurat det samme. Det er noe med øyepartiet som var veldig staff-aktig, synes jeg . Ja, hun er liksom veldig bred i ansiktet. Det kan selvsagt komme fra rottweiler også, men at far skal være rottweiler/spansk mastiff kan jeg ikke skjønne, altså. Rottweiler og spansk.. noe annet, kanskje. Ca de bou? Skulle tro noen kjente til det i så fall. Hun har forøvrig en blinkhinne med pigment og en uten, i tilfelle noen synes det ene øyet ser rart ut. Siter
Siri Skrevet 26. April 2016 Rapporter Skrevet 26. April 2016 Akkurat nå, Argyr skrev: Ja, hun er liksom veldig bred i ansiktet. Det kan selvsagt komme fra rottweiler også, men at far skal være rottweiler/spansk mastiff kan jeg ikke skjønne, altså. Rottweiler og spansk.. noe annet, kanskje. Ca de bou? Skulle tro noen kjente til det i så fall. Hun har forøvrig en blinkhinne med pigment og en uten, i tilfelle noen synes det ene øyet ser rart ut. Rottisen er liksom ikke "sånn" brei, den har jo mer bredde all over liksom... 1 Siter
Argyr Skrevet 11. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2016 Vi har vært hos @Toril og hun har tatt bilder! *flir* Det har skjedd noe rart med halen til Pytt... Bittelitt varmt Fine gjengen! Dita, Katla, Jäger og Pytt. 7 Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mai 2016 Rapporter Skrevet 11. Mai 2016 Lenge siden jeg har vært innom tråden, og hadde ikke fått med meg at du hadde fått en til hund. Så ble overrasket over at det plutselig var usikkerhet rundt hva slags blanding hun var.... hadde du blitt lurt til å kjøpe noe du trodde var en grosser også var det en blanding liksom [emoji38] Men så kikket jeg oppover og pustet lettet ut fine jenter altså 1 Siter
Argyr Skrevet 11. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2016 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Lenge siden jeg har vært innom tråden, og hadde ikke fått med meg at du hadde fått en til hund. Så ble overrasket over at det plutselig var usikkerhet rundt hva slags blanding hun var.... hadde du blitt lurt til å kjøpe noe du trodde var en grosser også var det en blanding liksom Men så kikket jeg oppover og pustet lettet ut fine jenter altså Rimelig sikker på at jeg vet hva Katla er, altså! Nemlig en blond kenguru. 2 Siter
Argyr Skrevet 31. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2016 Første løpetid overstått, jeg savner valpemagen som ikke hadde en masse store brystvorter i veien for kosinga. Vet fortsatt ikke hva hun veier, for sist jeg var i Elverum med hundene bomma jeg på åpningstidene til vetkontoret. Skulle bare og vips var det stengt. Slenger inn litt mobilbilder og en film (sikkert for spesielt interesserte). Varmt i dag! Den er så elegant den til høyre der at man kan bli helt stum av beundring. 11 Siter
simira Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Skrevet 1. Juni 2016 Fy fader, hun er så nydelig! Mange pene hunder her i verden, men noen er liksom bare mer. Jeg vil ha en sånn... 1 Siter
Argyr Skrevet 1. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2016 11 timer siden, simira skrev: Fy fader, hun er så nydelig! Mange pene hunder her i verden, men noen er liksom bare mer. Jeg vil ha en sånn... 10 timer siden, Freddiee skrev: Katla er så nydelig Katla takker! Skjønner hva du mener Simira, noen hunder bare treffer en. Katla får høre flere ganger daglig at hun er pen, så jeg er ikke helt uenig med dere. Hun er forferdelig god inni også. Og så nevner vi ikke at hun er helt umulius når det skjer noe moro. Bjeffer når hun leker, bjeffer om hun ikke får leke, drar, bjeffer og hopper som et uvær om hun ser noen hun kjenner (eller noen hun ikke kjenner som går borti der) og er generelt idiot. Unghund, ja. Jeg har to sånne. De er stort sett veldig greie begge to, men når det er action på gang og de ikke har landet helt enda... Gi meg styrke. Det kommer seg etterhvert, sakte men sikkert blir de vel voksne. Ihvertfall litt tammere. 4 Siter
Argyr Skrevet 5. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2016 Helgegjest på fire ben medfører slitne hunder, alle tre ligger strødd. Tre mot en er feigt, hilsen filla Katla vant! 1 Siter
Gjest Skrevet 5. Juni 2016 Rapporter Skrevet 5. Juni 2016 Katla er SKIKKELIG fin altså! Sikkert fordi det er Labrador-"tendenser" på utseendet, appellerer veldig! Siter
Lunatic Skrevet 6. Juni 2016 Rapporter Skrevet 6. Juni 2016 Katla er fin altså Får bare mer og mer lyst på grosser igjen for hver gang jeg kommer innom tråden her. Åh, savn 1 Siter
Argyr Skrevet 12. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2016 Dita ble helt forelska i gressklipperen som av og til er på besøk. Dilta etter overalt! 6 Siter
Recommended Posts