Synnikken Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Skrevet 23. Juli 2015 Helloi Noen tips om billig og bra magebelte? Siter
Evelina Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Skrevet 23. Juli 2015 Nonstop og baggen sin bruker jeg. 1 Siter
Perfect Image Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Skrevet 23. Juli 2015 Hooks er rimelig og fungerer helt fint! 3 Siter
Synnikken Skrevet 23. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2015 Da blir det tur på hooks når jeg får lønn Siter
Mardina Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Har også hooks sitt og det fungerer supert for min del Siter
Cavalierflat Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Kjøpte et hos buddy til ca 500 kr med både lomme til godbiter og flaskeholder. Fungerer helt fint Siter
Anette Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Jeg har slitt ut to stk fra hooks med hunder som drar mye, strikken blir megalang og gir ingen demping til slutt Og jeg har ikke store hunder heller. Nå har jeg baggen og et belte fra zero dc (uten demping men bruker kobbel med demping). Siter
Synnikken Skrevet 24. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Jeg har aldri brukt magebelte før, så tenker det er greit å starte med ett rimelig alternativ. for å se om dette er noe jeg kommer til å bruke aktivt. 1 Siter
Mardina Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Jeg har slitt ut to stk fra hooks med hunder som drar mye, strikken blir megalang og gir ingen demping til slutt Og jeg har ikke store hunder heller. Nå har jeg baggen og et belte fra zero dc (uten demping men bruker kobbel med demping). Min drar også mye til tider og han har jumpet etter katt også. Beltet fra Hooks har holdt likevel. Strikken bruker jeg ikke lenger, har kobbelet innpå selve beltet. Fungerer supert Dessuten er vel ikke Baggen belte så billig og det var jo det ts var ute etter Siter
xxx12345 Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Jeg har snørekjøringsbelte fra Gaupa, som er et litt mindre og nettere belte. Dog ikke det billigste, men heller ikke det dyreste. Siter
Turb Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Går an å bytte ut strikken i Hööksbeltet med Baggenstrikk... Siter
simira Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Veldig glad i mitt fra Norsk hundeutstyr, ikke veldig dyrt heller. Kjøpte mitt med messetilbud på D4A. Synes Hööks sin er for dårlig i strikken ja. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Går an å bytte ut strikken i Hööksbeltet med Baggenstrikk... Strikken til baggenbeltet er heller ikke spesielt solid og holdbar, men vil tippe begge deler holder helt fint til å holde igjen en mops jeg Siter
simira Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Litt avhengig av hvor mye demping man trenger/ønsker så er det jo noen belter med krok på også. Siter
Renate A Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Jeg har også Høøksbeltet og er kjempe fornøyd Siter
Kristiin Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Jeg hadde et magebelte fra richo, som jeg synes var veldig bra, og billig. Helt til jeg skulle gå tur med settervimsen til @Christine, det var visst ikke så holdbart til sterke hunder gitt Siter
Guest Christine Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Jeg hadde et magebelte fra richo, som jeg synes var veldig bra, og billig. Helt til jeg skulle gå tur med settervimsen til @Christine, det var visst ikke så holdbart til sterke hunder gitt Minn meg på det når stipendet kommer, så skal vi ut å kjøpe magebelte til deg (dvs du finner, jeg betaler) Siter
Aussieglis Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Det billigste til baggen er vel på 6-700kr? Ikke så mye mer enn noen her som har blitt nevnt som blir dårlige fort. Baggen-strikken er noe for seg selv! ^^ Siter
Recommended Posts