Gå til innhold
Hundesonen.no

Rimelig og bra magebelte


Recommended Posts

Jeg har slitt ut to stk fra hooks med hunder som drar mye, strikken blir megalang og gir ingen demping til slutt :P Og jeg har ikke store hunder heller.

Nå har jeg baggen og et belte fra zero dc (uten demping men bruker kobbel med demping).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt ut to stk fra hooks med hunder som drar mye, strikken blir megalang og gir ingen demping til slutt :P Og jeg har ikke store hunder heller.

Nå har jeg baggen og et belte fra zero dc (uten demping men bruker kobbel med demping).

Min drar også mye til tider og han har jumpet etter katt også. Beltet fra Hooks har holdt likevel. Strikken bruker jeg ikke lenger, har kobbelet innpå selve beltet. Fungerer supert :)

Dessuten er vel ikke Baggen belte så billig og det var jo det ts var ute etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Går an å bytte ut strikken i Hööksbeltet med Baggenstrikk...

Strikken til baggenbeltet er heller ikke spesielt solid og holdbar, men vil tippe begge deler holder helt fint til å holde igjen en mops jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg hadde et magebelte fra richo, som jeg synes var veldig bra, og billig. Helt til jeg skulle gå tur med settervimsen til @Christine, det var visst ikke så holdbart til sterke hunder gitt :P

Minn meg på det når stipendet kommer, så skal vi ut å kjøpe magebelte til deg :lol: (dvs du finner, jeg betaler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...