Margrete Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Det har kommet nye naboer og de har en hekk. Nå har de reist bort på en lengre reise kan det se ut som og den hekken kommer snart å tar oss og de pusser opp hele huset før de flytter inn. Hmm hvordan skal jeg forklare dette? For at opprinnelig eier av vårt hus skulle få bygge, ble en større del av tomten til naboen kjøpt. Altså, vi eier deres hage og de har bruksrett, men mot enkelte betingelser som å holde hagen pen. Nå er den ikke så pen lenger Vi bryr oss ikke så mye om hagen deres, den blir nok tatt en gang. Det er hekken jeg vil til lags. Den vokser snart inn i huset vårt, og sjenerer veldig. Den står ca tre meter fra terrassen vår. Har vi lov til å leke med en hekksag her uten å havne i forliksrådet? Noen som vet? Vi pleier normalt å se huset bak og kunne hilse på naboen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Hvor godt forhold har du til naboen, og er det en viss sannsynlighet for at de til og med blir glad for å slippe jobben selv? Hilsen hun som klippa hekken til naboen i samme slengen som sin egen (riktignok bare fire meter hekk til sammen, men dog...). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 tror du slipper bråk med å klippe siden på hekken ihvertfall, men høyden ville jeg hørt med huseier om hvor høy og hvem som skal klippe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 http://www.klikk.no/bolig/hage/article1595655.eceHer var det litt tips ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Jeg sier som i kommentarfeltet; søl litt rondup Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Det der kan du klippe vekk Margrete. Ingen vil si noe på at du klipper vekk hekk som er til direkte sjenanse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Hadde naboen klippet min hekk hadde jeg blitt sjeleglad - med mindre de hadde rasert selvfølgelig. Ring dem du, så ordner det seg sikkert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Hvor godt forhold har du til naboen, og er det en viss sannsynlighet for at de til og med blir glad for å slippe jobben selv? Hilsen hun som klippa hekken til naboen i samme slengen som sin egen (riktignok bare fire meter hekk til sammen, men dog...). De er helt nye og ikke flyttet helt inn ennå, de pusser opp hele huset og har rømt. Så vi kjenner de ikke rett og slett. http://www.klikk.no/bolig/hage/article1595655.ece Her var det litt tips ihvertfall. Takk, leste den tidligere i dag, men ble ikke så veldig klok. Jeg sier som i kommentarfeltet; søl litt rondup Sent from my iPhone using Tapatalk Det der kan du klippe vekk Margrete. Ingen vil si noe på at du klipper vekk hekk som er til direkte sjenanse. Bra! Ja tenker jo at det må jo være greit, så lenge jeg behandler saken pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2015 Det som stikker inn hos deg kan du gjøre hva enn du vil med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Du har ikke mulighet til å ringe dem? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Inviter dem på kaffe og kake så ordner det seg sikkert. Gode naboer er gull verdt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Klikket meg inn for å lese om en hund som vokser seg stor og stygg. Skuffa. Til topic, klipp i vei, iallefall det som henger inn til deg. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Klipp i vei! De blir sikkert bare glade og tror det er deres (altså din og din familie sin) hekk Og uansett vokser den jo bare ut igjen, kraftigere og finere enn noen gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Pappa klipper hekken til naboen. Han vil ikke ha stygg hekk i hagen sin. Første gangen høvla han den ned til rota, da ble naboen litt stressa, men pappa lovte å kjøpe ny om den ikke kom opp igjen. Han slapp det. Forøvrig ble første klipp ikke varslet. Han bare klippa hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 14. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Ja, gubben kom hjem her med hekkklipper og raska ned hekk ... han ville ha sol! Så da får vi håpe at naboen synes det var greit 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts