Raksha Skrevet 26. November 2015 Rapporter Share Skrevet 26. November 2015 Om en uke på denne tiden har jeg forhåpentligves levert, eller er snart klar til å levere, eksamen. *dukke ned i bok igjen* 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. November 2015 Rapporter Share Skrevet 26. November 2015 Alle fem mappeoppgaver i høst er godkjent på første innlevering og med enten ingenting eller bare pirk å rette . Nå er det invididuell skriftlig hjemmeeksamen + muntlig gruppeeksamen igjen.. Merker jeg sliter med motivasjonen for denne hjemmeeksamen altså.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 27. November 2015 Rapporter Share Skrevet 27. November 2015 Jippi!! Matte III eksamen overstått !!! Det gikk ganske bra, så satser på en grei karakter. Neste på tirsdag så det blir full lesing i helgen. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 29. November 2015 Rapporter Share Skrevet 29. November 2015 Sjekket inn på UIA. Blir en lang dag med skriving. Mange tankekart. Takk til mind node. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 29. November 2015 Rapporter Share Skrevet 29. November 2015 Da forlater jeg UIA. 56 sider med notater er nå blitt til 6 tankekart. Så blir det intensiv pugging av de de nærmeste tre dagene.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Første eksamen på torsdag Tror det kommer til å gå såder. Får håpe de kommende dagene hjelper på så jeg får litt mer kontroll på ting. Jeg har søkt om utveksling til neste år, og det er superspennende og skummelt Det ble plutselig så veldig realistisk at jeg skal på utveksling da jeg måtte skrive liste over fag jeg ønsket å ta. Så om 7-8 mnd er jeg høyst sannsynlig i Australia Jeg er litt usikker på hva mitt 4 fag der nede skal være. Jeg prøver å tenke på hva som et gøy, samtidig som jeg ikke ønsker å ha for mye og vanskelige fag hengende over meg ettersom jeg også vil oppleve ting der nede, og jeg prøver å tenke på hva jeg har mest bruk for. Jeg står mellom Hydrologi eller Science English. Førstnevnte høres veldig spennende ut, men usikker på hvor omfattende det er. Sistnevnte er ganske praktisk å ha i og med at all undervisning blir på engelsk. Men hvor spennene er det? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Leverer masteroppgaven min i morgen. Kjempespennende 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Venter spent på tilbakemelding på siste arbeidskravet i fysikk. Håper på bestått, og aner egentlig ikke hva som skjer om det blir ikke bestått. Om vi får ta eksamen likevel, men rette arbeidskravet etter eksamen, eller om vi ikke får ta eksamen... Men venter til jeg får tiøbakemelding før jeg tenker mer på det! Bare litt over en uke igjen før fysikkeksamen. Føler meg litt mer klar idag enn i går, håper det fortsetter sånn fremover. Anatomien har jeg "glemt", får bruke uka mellom eksamenene til å lære meg den. Minus helga, da skal vi på julebord. Regner med den går greit, egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Lest ut pensumbøkene og innser at det er langt i fra nok kjøtt på beinet. Surt. Visste at jeg måtte hente info om piaget og co utenfra, men jeg trodde vel egentlig at alt annet skulle dekkes i pensumbøkene. Får gå som det går, har ikke tid til å lese flere bøker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Jeg blir student etter jul, og dette eksamensskriveriet deres gjør at jeg blir varm og ekkel i hele kroppen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 Heldigvis er eksamenstida bare en kort periode, to ganger i året. Resten av året er det ikke så stress synes jeg. Bedre enn å jobbe 100% (og jeg studerer fulltid, jobber 40%, har et barn og to hunder) :) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 I dag har faktisk ikke alarmen på mobilen ringt i det hele tatt Alarmen står fremdeles på klokken 10, lyden er høy, mobilen utenfor rekkevidde og jeg våkner veldig lett (pluss vi er i rommet). Må skaffe meg en annen vekkerklokke til i morgen jeg da, tenk om dette hadde skjedd i morgen når jeg skal ha eksamen O_O Siste lesedag i geo i dag, føler jeg ligger veldig bra an Verre med det som kommer etterpå, men heldigvis noen dager på å pugge exphil. Etter det har jeg 10 dager på å lære meg helt nytt kjemipensum, siden jeg har vært så lur å ikke gjort en fnugg kjemi siden midteksamen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 Woho!!! 2. Eksamen overstått. Klarte faktisk å lære meg pensum i et fag på 3 dager, så det gikk veldig fint i dag :)! 2 igjen, begge to er chill! Men først hjem til Bergen å pynte til jul ? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 To dager til eksamen. Skulle jobbet så mye hardere i dag, men det kjennes ut som at hodet er fult. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 Én lesedag igjen, så må det bare stå til... Veldig oppmuntrende å lese at du lærte hele pensum på tre dager, HeleneFS! Det er så MYE. Fire fag dytta inn i ett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 Én lesedag igjen her og. Jeg er utslitt av å lese Tydelig at det er lenge siden sist jeg leste intensivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 Eksamen i morgen, og jeg er så glad for at jeg har taleopptak av alle forelesningene på telefonen for nå gidder jeg ikke å lese så mye som en bokstav til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 3 timer siden, Wednesday skrev: Én lesedag igjen, så må det bare stå til... Veldig oppmuntrende å lese at du lærte hele pensum på tre dager, HeleneFS! Det er så MYE. Fire fag dytta inn i ett. Det er helt utrolig hva man får til om man vil, var ikke i en eneste forelesning heller pga jeg hater trynet på læreren. Liten trøst at jeg har han i TO fag i år!!! Så i denne eksamensperioden har jeg TO fag jeg aldri har vært i forelesning til ! Men jeg har jobbet med deler av pensum i innleveringer, vi har hatt ca 2 i hvert fag, så det er ikke så mye jeg har vært borti det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 6 minutter siden, HeleneFS skrev: Det er helt utrolig hva man får til om man vil, var ikke i en eneste forelesning heller pga jeg hater trynet på læreren. Liten trøst at jeg har han i TO fag i år!!! Så i denne eksamensperioden har jeg TO fag jeg aldri har vært i forelesning til ! Men jeg har jobbet med deler av pensum i innleveringer, vi har hatt ca 2 i hvert fag, så det er ikke så mye jeg har vært borti det. Haha! Har en lærer i en del av dette faget også, som ikke er helt gøy å høre på... Hater han ikke akkurat, men det går så treeeegt... Han er foreleser i akkurat det jeg vil velge videre selvsagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 6 minutter siden, Wednesday skrev: Haha! Har en lærer i en del av dette faget også, som ikke er helt gøy å høre på... Hater han ikke akkurat, men det går så treeeegt... Han er foreleser i akkurat det jeg vil velge videre selvsagt Det var mitt dilemma og, men interessen min var så stor at jeg ikke kunne la vær. Meg og denne personen hater HVERANDRE, så det er ikke en enveis ting. Til min store glede ser det **** meg ut som at han skal ha noe med bachelorprosjektet mitt å gjøre og! SKYT MEG!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 1 minutt siden, HeleneFS skrev: Det var mitt dilemma og, men interessen min var så stor at jeg ikke kunne la vær. Meg og denne personen hater HVERANDRE, så det er ikke en enveis ting. Til min store glede ser det **** meg ut som at han skal ha noe med bachelorprosjektet mitt å gjøre og! SKYT MEG!!! Såpass ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 Første eksamen om 1 time, og jeg har ikke fått sove en eneste time i natt Har spist veldig bra frokost nå, så jeg skal ikke demotivere meg selv mer selv om det er frustrerende å ikke ha fått sove før eksamen. Har energi til å holde ut til halv 1, så skal gå bra. Skal kjøpe banan + brus nå, så har jeg litt mer kjapp energi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 Jeg har ingen følelse av at jeg har eksamen i morgen Jeg pleier alltid å stresse veldig i eksamensperioden. Jeg vet ikke om det er positivt eller negativt at jeg ikke stresser nå. Jeg tror man på en måte har godt av litt press og at nervene i er i sjakk, men samtidig er det bra at jeg sover skikkelig. Før hadde jeg alltid mareritt flere dager før eksamen om at jeg ikke kunne noen ting osv. Det har jeg heldigvis slupper unna nå Siste innspurt i dag i statistikk, så er det bare to gøye fag igjen vi har eksamen i :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 Eksamen i org i morgen, og psykologi den 10.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts