Gå til innhold
Hundesonen.no

Student 2015-2016


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fra nå av svarer jeg bare på navnet SandySosantCandy. Bare så dere veit det.  

Det er ikke hver dag jeg leverer masteroppgave etter å ha vært borte fra fagmiljøet i 6 år, er i full jobb, ikke får veileder før 3 mnd før innlevering og skriver mesteparten av oppgaven i løpet av de

Ja, jeg avsluttet like greit med en A på masteroppgaven jeg. 

Posted Images

På 7. juli 2016 at 1:33 PM, Elisabeth00 skrev:

Jeg kom inn på mastern jeg ville. Men er det noen som vet hvordan det er om man pga sykdom antagelig ikke kan ta alle fagene?

Jeg har nerveskade i armen så kan ikke skrive noe særlig. Tenker å prøve meg på 20 stp og håpe jeg blir bra nok til å kunne ta eksamen. Eller starte med 30 og heller melde meg av? Eventuelt søke om å få skrive på pc, for det går mye bedre (men ulempe for meg ellers da jeg har bedre mekanisk minne når jeg skriver for hånd :lol:).

Grattis med master! Jeg foreslår at du tar deg en studieveiledningstime med studiekonsulenten på programmet ditt, jeg. Hvis måten du innhenter info om rettigheter og studier på er representativt for studenter generelt, så skjønner jeg hvorfor det blir så mye feil og "jeg har hørt at"-utsagn hver gang vi som faktisk jobber med studieadministrasjon prøver å rydde opp. :lol: Jeg kan jo svare på alt du spør om, men det er fordi jeg jobber med sånt på UiO. Jeg håper alle i denne tråden benytter seg av kontaktpersonen sin på studiet heller enn å stille såpass vesentlige spørsmål til tilfeldige (og ukyndige) folk på et forum. Frist for å søke om tilrettelegging og redusert studieprogresjon er forøvrig 1. september på UiO (hvis det fortsatt er der du går), så snakk med noen før det. :)    

33 minutter siden, HeleneFS skrev:

Jeg tar 10 stp i prosjektledelse via jobben :D hihi! 

Så gøy, hvor da? Hva heter emnet? 

8. september er det første samling på etterutdanninga. Jeg har ikke hatt fulle skoledager (eller "skoledager" i det hele tatt) siden vgs i -99, så jeg er mildt sagt spent. :P Håper det ikke er gruppeoppgaver hele veien, men skal en dømme etter dere som har studert på høyskoler her, så er det knapt annet, og det vil jeg helst ikke. :hmm: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...